De ce te ingrasi; cum sa nu te mai ingrasi; si de ce sa nu fii gras(a)!

I-am promis prietenei mele, ziaristei Ana Maria Nedelcoff Sandu, una din cele mai bune ziariste din zona Ardealului, si buna mea prietena, ca o sa povestesc despre perioada cand eu aveam cam 85 de kilograme, la cam 1.65 inaltime - cat am eu.

Contexul in care scriu acest text este unul super, ar zice unii invidiosi. Adica am acum vreo 48 de kile, arat f bine din toate punctele de vedere, am vreo 9000 de euro pe card, stau la un super laptop, mama va vinde una dintre vile, beau un capuccino cu scortzisoara facut de mine - e ora 9 aproape (ora Germaniei), Mertzanul negru al lui Edy abia asteapta sa fie plimbat pentru ca vrem sa ne luam o mica vacanta, iar daca cobor din bloc se vad cei mai smecheri zgarie nori din Frankfurt.
Al meu, Edy, sforaie delicat si frumos, sper insa sa nu ma smotoceasca prea rau dupa acest text, desi, culmea, el mi-a tot zis: "pui, scrie pe blog! Scrie ca cine stie ce oferta in presa va aparea!" 

Ideea este: cum am ajuns aici?! Am ajuns aici pentru ca am stiut ce sa aleg in viata. Ca daca ramaneam cu cele 85 de kile, clar, sotto, Edy al meu nu ma remarca si nu incepea aceasta frumoasa poveste! ; )

OK! Gata, cam am terminat cu introducerea (bunica mea, Sanja, ar fi zis: "gata cu poliloghia!" - bunica mea l-a avut prof la facultate pe G. Calinescu, bunaoara, deci am avut o gramada de chestii de invatat de la ea...) sa va scriu despre: de ce m-am ingrasat prima oara, ce sa faceti ca sa nu va ingrasati si (aproape) cam 101 motive (eu scriu azi doar o parte) ca sa nu mai ramaneti grasute sau plinute, sau obeze, cum vi se pare voua va sunteti, desi voi oricum sunteti perfecte, cata vreme cineva va adora! INCEP!


A. De ce m-am ingrasat.

Pai m-am ingrasat vreo 10-15 kilograme, dar in timp de vreo 2 ani, pentru ca eram stresata cu BAC-ul dar mai presus de BAC, de primul meu iubit, Tiberius Manea. A fost coleg de liceu cu mine (eu am facut Octav Onicescu din Berceni, sau i se mai zice si Industrial 27), si Tibi era cu vreo doi ani mai mare ca mine. Sa va zic ca arata ca un Val Kilmer combinat cu Slash? Va zic. Asa arata. Ba chiar mai frumos. Avea niste buze mari, carnoase, zeflemitoare. Parul cret, negru si lung, in primii ani de liceu. Apoi, spre BAC, s-a mai tuns. Sa va mai zic ca a tot curtat cateva fete din clasa mea pana sa ajunga la mine, si eu ca vita, m-am amorezat iremediabil? Va zic si asta. Sa va zic ca purta geci de piele veritabila si camasi cu patratele ca AXL? Sa va zic ca avea un zambet de lesinau toate fetele din Berceni? (ca din Berceni era si el.) 
Acum e comisar. (Cum naiba toti se fac comisari?!)

In fine. Cert este ca el a fost primul meu barbat. Am ales ce am simtit ca e mai bun. Si era buuuuuuun! Cam 24 pe 4. Dureros. Ca sa zic asa. De aia ne-am si tot certat. Ca eu nu vroiam acolo, si nici acolo. Si acolo unde e normal doar un pic. Grete, in schimb, era maestra! Era amica nu Gabi cu Marius (din liceu) si eram la un baieram cand Grete a mea, care acum traieste frumos in Anglia, i-a si l-a..... pe toate partile iubitului meu, Tibi. Fix atunci fratele mai mare a lui Claudiu Craciun si-a permis sa incerce sa ma pupe un pic. Apoi, peste cativa ani el a avut o relatie cu Anemona de la ASIA si eu am bagat povestea in X Magazin.
Sa ma intorc insa la Tibi. Eram mandra de el si cu el. Caci stiam ca e si desteptut (tocilar si viclean, dar nu profund si nici cult)(ca ara taran din Giurgiu dupa bunici). Ca de aia a ajuns comisar, ca era mai tampit. Ca nu super cultii ajung comisari....
Sa va zic sincer ce-a facut domnul Tibi? M-a violat. Jur. NU a suportat ca vreau doar sa ma pup cu el ...adica sa dor sa ma pup cu el si atat de peste un an.... l-a cam scos din sarite... si m-a violat.,,, dar nu mai intru in detalii....) 

Sunt ok acum. Dar clar am avut de suferit psihic si fizic din cauza asta. Dar dau un sfat! 
Si pentru virginele ce vor sa ramana virgine, o sa recomand doua chestii: nu plaja in exces cu iubitul (ca va ia capul) si in niciun caz nu ALCOOL! 

Am trecut si peste asta. (Daca eram in SUA avea dosar penal dl Tibi si nu mai era acum comisar...)
...
Am fost ok o perioada... Ca plata dupa viol a urmat faptul ca el era mai dragut cu mine... CUm sa ii spun mamei mele? Nu i-am zis nimic, mai ales ca imi placea de el!!!! Doamne, ce dilema! Daca as fi acum inapoi eu cea de 17b ani, altfel as face!....
Am stat apoi peste un an cu Tibi, eu deja eram la Facultate, apoi m-am schimbat la a doua Facultate (la SSJ) si incepusem deja sa colaborez la ZIUA. Si apoi a urmat despartirea. Am simtit ca ceva nu mai era ok. Am fost zdrobita. Nu stiam cine e aia, dar stiam ca e o alta  fata! Dar am aflat curand ce, cu cine si cum....

Fix cu o colega de-a mea de la SSJ s-a combinat dupa ce m-am despartit (sau ma rog, poate de cand era cu mine)!!! Adica... cu una mai mica decat mine, blonda naturala si cu buze mai mari. Se numea: Georgeta!

Eu, mioapa, l-am vazut la vreo 3-4 luni dupa despartire, (deja pusesem vreo 4-5 kile pe mine ptr ca ma stresase foarte mult despartirea e el...). 
Eram in hol la SSJ si l-am vazut cum vine... 

In capul meu s-au spart toate si tronau mii de artificii! TIBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Si.... si ma uit mai jos... Privirea mea cobora incet spre mana lui... care avea in mana lui o mana alba si grasutza a uneia. A Georgetei.
Ma rog, au fost apoi accidentul meu de masina ( o dacia alba, eu stateam pe locul mortului si am fost dusa in stare precomatoasa la spital... ) in urma caruia am si acum cateva cicatrici pe fatza, apoi niste impacari cu el, (ca sa stie si Georgeta ca o insela cu mine), si certuri in noapte si alte multe chestii cum se intampla la prima dragoste.

Dar sa va zic despre cum m-am ingrasat

Ma dusesem sa lucrez (sa scriu!) la ziarul ZIUA cand eram cu el si aveam vreo 47 de kile, si la vreo un an si ceva deja aveam spre 80 de kilograme. De nervi. De draci. DE tristete. Ma si mutasem
singura pe Campineanu si alternam Snikersurile si Marsurile cu pizza. SA NU FACETI ASA CEVA!
Am renuntat la apartamentul din blocul Caltron (bloc celebru al Bucurestiului unde m-am simtit f ok o perioada)  intr-o zi cand aveam si febra dar si eram umflata si nu ma simteam deloc bine. M-am intors cu coada intre picioare la mama care m-a indopat cu iaurt dietetic si cu paine prajita pana cand mi-am revenit cat de cat.
Acum, eu as mai putea sa va mai povestesc cateva parti din viata mea, sau cand Tibi a decis de vreo 3-4 ori sa revina la mine, o data cand era inca cu Geta, si a doua oara dupa ce s-a casatorit cu alta tipa si a facut cu aia o fetita, dar nu vreau sa mai zic. Pentru ca nu asta conteaza. NU trebuie sa ramanem blocati de prima pu..a. Nu! Viata e lunga, complexa. Iar daca nu gasim armonie cu cineva, pai nicicand nu o vom avea, oricat ne-am preface sau ne-am stradui.
Asa ca o sa va spun doar ca TIBI a vrut sa se intoarca la mine, dar nu l-am mai vrut eu. Desi acum e comisar, pot sa spun doar ca nu a evoluat prea mult din liceu. E la fel de grobian si badaran. Mananca tot seminte si ii plac filmele numai cu JCVD. Desi, i-am explicat: "Tu nu arati ca Jean Claude! Ai alta fizionomie!! Ai nasul mai mare dar ai buzele mai groase!".. Dar in capul lui el e Jean Claude. Acum are vreo 140 de kile si toti dintii stricati. Dar e comisar si are o alfa R. Si o fetita blonda de cativa anisori pe care o iubeste. Asa ca voi incheia acest capitol. Il consider iertat pe tibi pentru viol si voi explica alte chestii. Va rog sa fiti atenti.

B. Ce sa faceti ca sa nu va ingrasati.

1. In primul rand, ascultati-va instinctul. NU mancati ce nu va place numai ca asa zice sora, cumnata, mama, tata, iubitul, amica etc. Mancati numai ce vreti voi cu adevarat.
2. Nu va luati dupa nicio dieta. Faceti ce simtiti voi, dar nu in exces!!! NU mancati mult. Si nu mancati mult ulei, mult duce, multa paine, mai ales daca sunteti un pic dodoleata.
3. Se spune ca postul nu a omorat pe nimeni. Incercati din cand in cand!!!
4. Eu n am baut sucuri cu zahar vreo 10 ani... Pana mi am revenit ca si kilograme. Ce-ar fi sa nu mai bagati atata zahar in voi, mai ales daca aveti fluturasi?
5. Sport. Nu stiu ce va place, cand si cum. Dar faceti mult sport. Chit ca aergati de la parter pana la etajul 11, chit ca alergati in parc pe ploaie, chit ca transpirati la sala sau faceti acasa 100 de abdomene. SPORT. Ca grasimea si apa din corp nu se duc doar daca bei pepsi light si rucola.
6. Liniste si nu stress!!!! Stressul, va zic din proprie experienta, imi face acid in stomac! Asa ca prefer sa nu ma cert si in niciun caz sa mananc cand sunt nervoasa. Trebuie sa mananci numai daca ti e foame si fara nimic enrvant in preajma ta!!!!! EVER!
7. Tabelul caloriilor. Cand vrei sa slabesti si nu stii ce naiba sa nu mananci in exces, nu te lua dupa idiotii care iti recomanda aiurea, ci te uita pe net ca scrie f clar care alimente au anumite calorii. Nu le scriu aici, dar uitati-va voi.

C. 101 motive ca sa nu mai ramaneti grasute sau plinute (grasuti, plinuti)

1. Pentru ca va strang chilotii 
2. Pentru ca rad dusmancele/dusmanii de voi.
3. Pentru ca rade fostul iubit/fosta de voi.
4. Pentru ca nu va ies pozele ca lumea 
5. Pentru ca sa nu va mai obositi sa folositi fotoshopul.
6. Pentru ca se rade in cartier despre tine, desi tu te da smecher(a).
7. Pentru ca Angelina Jolie nu a fost niciodata grasa! Si nici Brad Pitt.
8. Pentru ca nimeni nu vrea sa se cupleze cu cea mai urata(cel mai urat) din gashka.
9. Pentru ca grasii scartaie in pat in orice pozitie si burtile lor scot niste sunete gen "partz-partz"...
10. Pentru ca respiri mai greu cand urci sau cand alergi
11. Pentru ca transpiri mai mult si mai urat vara
12. Pentru ca ti-e rusine sa te simti bine la plaja sau in apa caci esti cel urat (gras) sau cea mai urata(grasa) din tot grupul
13. Pentru ca vor avea curajul sa se dea la tine doar cei care seamana cu tine: adica grasii urati(grasele urate)
14. Pentru ca puti. Grasii put mereu. In plus, le mai miroasesi foarte urat gura! Grasii nu isi dau seama, dar va zic ca asa e! In mod special ei put a ceapa si usturoi.
15. Pentru ca ca nu incapi in nicio rochie/costum decent
16. Pentru ca strici o poza cu orice obiectiv turistic
17. Pentru ca (LOGIC) te va insela in orice moment partenerul cu unul(una) mai slaba decat tine!!!
18. Pentru ca presiunea carnii si grasimii pe oase te face in scurt timp dupa ce devii obez sau f gras(a) sa ai: spondiloza, scifoza etc
19. Pentru ca daca vei suferi vreo operatie, celor grasi le este mult mai greu, si uneori pot muri din cauza complicatiilor cauzate de infectiile din patura de grasime
20. Pentru ca atunci cand esti gras faci tot felul de iritatii si eczeme care duc infectii purulente intre membrele inferioare si superioare, ba chiar am vazut la unii chiar si in spatele urechilor. (grr!)
21. Pentru ca daca esti gras este mai greu sa innoti rapid intr-o apa ca sa ajungi la mal, mai ales daca esti pandit de rechini.
22. Pentru ca grasii fac mai des atac de cord
23. Pentru ca cosciugiul grasilor costa dublu decat un cosciug normal, de om normal.
24. Pentru ca o grasa (un gras) transpira mult si devine lipicios si trebuie sa schimbi hainele de mai multe ori pe zi

(va urma)


Comentarii

Anonim a spus…
Se pare că situația ta este aproape ironic exact ca a mea,
viața mea din trecut nu a fost o falsă. Am trăit într-adevăr viața mea anterioară ca soție dreaptă dedicată, mama și prietenul. Tot ce știam era că, la vârsta de 40 de ani, ceva lipsea.
Sunt lesbiană din copilărie am observat că am crescut acest sentiment intim interior pentru prietenii mei de sex feminin, dar nu știam cum să renunț la căsătoria mea să caut iubitul meu femme adevărat.
Am fost suficient de norocoasă să am contactul dr. Oduduwa Spell. am intrat pe adresa de e-mail Dr.Dduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) am citit un blog post-comentarii Despre Dr.Oduduwa Love-Spell Caster pentru a reveni pierderea iubirii și Spell pentru a găsi Adevărata iubire ca LGBT a ajutat atât de mulți oameni să pentru a-și întări spatele și a ajuta la stabilirea crizei relațiilor.
I Cantact Dr.Oduduwa e-mail și el mi-a răspuns și se asigură de victorie pentru a-mi găsi dragostea mea adevărată ... Îi dau o încercare de a lua masa pentru o dragoste-vraja, așa că pot localiza găsi dragostea adevărată, în 58 de ore primesc sunați de la un prieten Femme, vrea să vină să mă vadă
Îmi place același sex și vreau să mă bucur de viața mea "Vă mulțumesc lui Dr. Oduduwa pentru a vărsa o vrăjitorie care să mă facă să găsesc dragostea adevărată. Te-am chinuit AmyLUV te-am gasit la momentul potrivit.
VREAȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI-L pe CONTACT Domnul Oduduwa astăzi ACUM DE EMAIL: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com sau whatsapp +2348109844548. El este singurul raspuns la problema ta si te face sa te simti fericit in relatia ta
* Dragoste vrăji Win-Back Ex iubitor
* Magie de succes și promovare
* farmecul norocos - BUSINESS STAR
* secții - HOOK DE PROTECȚIE
* Rezoluția blestemului
* curățire spirituală
* magia fertilității - FRUCTE DE FEMEI
* hotărârea magică, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
vizitați pagina lui Facebook: @ Oduduwalovespells ...
Confirmare 100% sigură.

Postări populare