sâmbătă, 29 aprilie 2017

Casablanca din Parcul Copiilor

Casablanca a fost nu numai un film genial, sau o melodie frumoasa... dar era și o discotecă tare misto din România, din București, mai precis de la subsolul Palatului Tineretului din Parcul Tineretului din sector 4, Berceni. Dacă o luam la picior, din fața blocului meu până acolo, cred că îmi lua maxim 20 de minute - fără tocuri - și vreo 35-40 de minute cu tocuri. (De atunci am ales să îmi pun pantofii cu toc în geantă.) 
Disco Casablanca din Orășelul Copiilor era celebra după Revoluție. Era logic că trebuia să mă duc și eu acolo! Tot Berceniul se ducea. NU mai știu cum am scăpat de acasă de la mama (acest zbir, mama) -probabil mama lucra la vreun film al lui Pintilie și era plecată pe coclauri, departe, așa că eram singură cu bunicuța. Așa am reușit să scap eu din casă și să mă duc de câteva ori la Disco Casablanca din Orășelul Copiilor prin anii '90. 

De câte ori am fost acolo, lumea se îmbrăca în alb... -albul mie nu îmi place delocccc, dar, la nu știu ce lumini, albul devine argintiu, fie verde fosforescent, așa că m-au convins... OK. Am decis ca seara să scap de hainele mele de rockarita înnegrită și cu cranii și GNR și să caut ceva alb. (Eram un fel de Cenusareasa numai ca eu cand ieseam nu mai eram fosforesenta ci eram cu un tricou alb... :)) . :))) )
Hitul serii la Casablanca era evident "Casablanca".
Eram niște copii pe atunci. NU bea alcool nimeni, nu se droga nimeni, cum fac astia mici de acum, iar parintii se prefac ca nu stiu despre ce este vorba.... Noi, generatia de atunci, eram așa de amețiți de lumini și de muzică că nu ne mai trebuia nimic ca să fim fericiți!!!..... Am și acum vise cu drumurile întortochiate din Parcul Tineretului, cu luminile din Casablanca.....

Niciun comentariu: