duminică, 12 martie 2017

Primul pe 2017! Cu smochine!

"Cica" (vorbeste lumea) am lasat un pic deoparte depresia si m-am reapucat de pictat. Sa nu uit ca am de facut si o expozitie anul asta... Valeu...! Acum imi dau seama cat de multa treaba am, dar io stau ca vita pe blog...! In fine! De pictat, am pictat... De depresie n-am scapat! :) Glumesc!!! :))
Am scris si pe fb despre "realizarea" mea, dar scriu si acilisea, pe bloc, pardon, blog. :)
Apropos, daca doriti sa cumparati "(Fata cu) smochine verzi" (vezi foto mai jos), va costa numai 100 de euro. UN CHILIPIR!
Daca nu, o las sa stea linistita pe unul din peretii din dormitorul meu, langa un amic de-al ei, domnul pictor Vincent Van Gogh, cu a lui Terrazza del caffè la sera, Place du Forum, Arles...
dar mai copie asa, ca n-am bani sa-mi iau originalul, inca!







Niciun comentariu: