Un miros de vin, vanat si usturoi.

Cred ca o iau pe urmele lui Tuca. Las pentru o perioada politica si ma afund in placeri literare. Foarte frustant sa nu ai decat 3 cititori la ceva un pic mai romantic si profund, in schimb sa fie foarte multi care iti dau like la o poza sexy. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu eram sexy? Probabil ca primeam like-uri din mila, gen, ia uite si pe aia grasa, hai sa ii dam in like, sau ia uite-o si pe aia cu 7 copii si cu sotul plecat de acasa, doua like-uri daca se poate.
Vecina mea portugheza ma delecteaza azi cu un miros mai special. NU mai este doar usturoi simplu. Se simte ceva savuros. Culmea, nu imi este foame. Am aripioare prajite prin frigider... Am avut si niste peste (poate va zic candva reteta, a fost un macrou super bun impanat cu lamaie si inconjurat de rosii de alea micute si de alte nebunii gen Gemuse style) dar l-am terminat azi.
Dar mirosul asta de vin cu vanat si cu usturoi, repet, usturoi ce il simt asa, doar oleaca prajit si stins cu vin, ma rascoleste.
NU sunt ca Proust ca sa ma gandesc la vreo intamplare legata de usturoi sau vin sau vanat. Ci pur si simplu cred ca anumite mirosuri ne fac sa ne simtim bine. De aia eu de exemplu nu suport decat Chanel 5 si doar alte 3-4 parfumuri
NU, sa imi sterg din cap idea de parfum.
Trebuie sa ma concentrez, sa trag aerul asta imbibat de molecule placut mirositoare care vine dinspre apartamentul portughezei.
E bine. Ma simt dintr-o data mult mai bine.
Noapte buna!

Comentarii

Postări populare