Oscar 2017. Un Oscar de tot cacatu'.

............. Nu am cuvinte.......
Oricum, este cea mai oribila
tinuta pe care am vazut-o eu vreodata! Locul 1,
evident, in topul celor mai urate tinute de la Oscar 2017!
 Jur ca in viata mea nu am vazut asa de multe tinute urate la un loc! Adica, eventual, poate daca se numea evenimentul: Cele mai hidoase haine din lume! Sau: De la vomitiv la grotesc! Am facut aici un TOP al celor mai oribile tinute de la Oscar 2017.


A, si nici nu vreau sa ma gandesc cat costa porcariile alea de le-au purtat "divele" anul asta la at the 89th Academy Awards! Bine, logic, actritelor nu le pasa, ele isi iau banii (zeci de mii de euro) de la casa de moda respectiva sau de la creatorul de moda respectiv, arunca haina la gunoi si isi vad mai departe de viata. Ceea ce nu inteleg eu este cum naiba ajung niste designeri atat de praf si fara niciun talent sa imbrace toata elita de la Hollywood?! Pentru ca in Romania, jur cu mana pe inima, sunt pe putin 10-12 designeri (designerite) (cu multe/multi din ele/ei sunt prietena si cu multe din ele am colaborat!!!) care fac rochii de 1000 de ori mai frumoase decat porcariile de mai jos, si evident, mult mai ieftine!



 De fapt, sunt foarte prost impresionata de tot ceea ce a insemnat Oscar 2017.
De la filmele nominalizate, la castigatorii alesi, la glumele cam slabute ale prezentatorului, si apoi la gafa imensa de la final, pana la muzica si sonorizarea din momentele de relax – se auzea cam prost, plus ca uneori coregrafia lasa de dorit!!! totusi, suntem in 2017, asteptam ceva special!!! - , si pana la tinutele invitatilor care au fost dezgustatoare, de un prost gust, greu de inchipuit....


 In afara de vreo 4-5 rochii, 90% erau ORIBILE. Sau, UNELE, nici macar nu erau rochii, erau costume maron-cacanii cu 4 numere mai mari, Doamne apara-ma si fereste-ma, cum sa te imbraci in halul asta la OSCAR?!!!!!


 In alta ordine de idei, sunt scarbita si de prostia romanilor nostri cineasti care persista intr-un mod absolut stupid si masochist sa faca filme ieftine (adica, par ieftine, desi costa o gramada de bani!!!), superficiale, triste, cenusii si evident cu parastase si cu multa ciorba. Iar cand nu e ciorba, sunt sarmale. Sunt ABSOLUT ingretosata de faptul ca regizorii si producatorii romani de film reusesc (sau mai degraba nu reusesc) sa trimita de zeci de ani la Oscar, numai PORCARII.

 Sunt suparata pentru ca stiu cat de talentati suntem noi romanii, si nu pot sa cred ca nu naste creierul nostru ceva mai misto, ca sa luam si noi o data dracului o statueta de aia.

 O sa incep sa ma ocup serios de aici din Frankfurt de problema asta. Nu neaparat ca actrita. M-am sictirit de faza cu scena, actoria. Muncesti ca vita, si la final tot cineva va comenta si se va c..a pe munca ta: Ca nu iti sta bine parul, machiajul, ca esti falsa, ca joci la fel in orice film, ca n-ai silicoane, sau ca ai silicoane, ca esti prea alba, sau prea neagra (adica prea cu mult bronz de la solar), ca prea ai parul scurt, sau prea ai multe extensii, ca o imiti pe Marilyn sau pe Vivien, sau ca nu imiti pe nimeni, ca esti prea romanca, prea cu accent, prea fara pistrui sau prea cu pistrui....... ca sa joci o fata cuminte, ba ca nu, ca de fapt sa joci o desuchiata, dar nici asa... si asa mai departe! Evident, aceste pareri erau din Romania. Cand intr-adevar incercam sa prind orice contract actoricesc, fie ca erau reclame, videoclipuri, filme de scurt-metraj, piese de teatru, sau scenarii de televiziune.


Asa ca mai bine regizor. Sau scenarist. Dar cum am si relatii ;) si am si talent la scris si regizat, nu strica sa incerc. Puii mei! In niciun caz nu as produce un film mai prost decat Politist-adjectiv! :))))))) Ever!!!!!!! :)) Cred ca nimeni nu poate! :)))


Puppppp si astept pareri!















Comentarii

Postări populare