Cum am reusit sa imi revigorez parul in cativa ani!

Parul meu fotografiat azi
Salutare! Azi as vrea sa vorbesc despre cum mi-am insanatosit parul si sa va dau canteva ponturi pentru ca pletele voastre sa creasca foarte bine, sa nu se rupa, sa fie rezistente si frumoase si sa creasca repede.

Inainte de a incepe trebuie sa spun ca eu de la vreo 13 ani mi-am chinuit parul cu o gramada de vopsele, uneori ma vopseam si la cateva zile, ceea ce este evident ucigator pentru par. Cum nu mi-l torturasem suficient, la in moment dat am vrut sa ma decolorez - sa ma fac blond platinat -, si parul meu fiind roscat atunci-, am bagat o tona de decolorant si am stat cu el in cap vreo ora. Ghiciti ce s-a petrecut? Parul meu lung si frumos de la 19 ani a inceput sa se topeasca... A trebuit sa il tund foarte scurt. A fost o trauma pentru mine, si a fost punctul declansator al bulimiei cu care m-am confruntat multi ani de atunci.
De la bulimie am ajuns sa iau din vara aceea pana in iarna aceluiasi an, cam 10 kilograme. Evident, le-am dat jos, evident, am trecut peste perioada aia, dar vreau sa va zic ca mi-au trebuit cam doi ani si ceva, poate trei, sa imi revin la frizura initiala si la forma si greutatea initiala.
Revenind la alte trauma pe care i le-am produs parului meu.

Tin sa spun ca in ultimele aparitii tv si pictorial din anii cand inca activam in show-bizul mioritic, am purtat extensii (cu exceptia Splash Vedete a Apa din 2015 (vezi foto jos),


unde nici nu aveam cum sa stau cu extensiile in apa, si nici nu mai vroiam sa le port, caci parul crescuse cat de cat). Extensiile la randul lor mi-au distrus si ele parul. Pentru ca au fost puse prost, sau pentru ca eu trageam de ele, sau pentru ca pur si simplu firul meu de par este foarte subtire, cert este ca parul meu des si matasos din copilarie, a inceput simtitor in timp sa se deterioreze si sa se subtieze si mai mult.
Asa ca am decis sa incetez cu extensiile, si rar imi mai pun clipsuri care se dau jos cand vrei.

Ultima nefacuta ar fi ca, la in moment dat, desi imi scosesem extensiile, nu incetam cu folosirea placii. Eram obsedata cu placa. (parul meu fiind de fapt ondulat, nu mult, dar nici drept-drept cum vroiam eu) Desi avusesem o placa profi cumparata de la un stilist, pana si acea placa mi-a subtiat si ars parul, parul meu deja trecut prin toate furcile caudine. Cand placa snu a mai mers intr-o zi, nu am mai reparat-o, ci am lasat-o in Italia, acum doi ani.
Cum imi sta mie parul daca nu il pieptan sau indrept cateva zile. Foto din Italia.


Si acum sa intru in subiect sa spun cum am reusit ca intr-un an si ceva - doi, sa imi revin la in par normal, care sa nu cada foarte mult, rezistent, frumos si destul de lung. Evident mie imi place parul foooarte lung, asa ca probabil abia dupa ce va ajunge dublu decat este acum o sa fiu si mai multumita.

Ponturi ptr un par sanatos si care sa creasca repede
- nu il spalati des. spalati-l la o saptamana
- hidratati-l cu masca de par
- uneori puteti sa va puneti in par, cand stati acasa si stiti sigur ca nu primiti musafiri, ulei de susan in par sau ulei de masline sau ulei de ricin
- cand va vopsiti, nu mai vopsiti tot parul, ci doar radacinile. si incercati sa va vopsiti mult mai rar si cu cele mai scumpe produse
- daca vreti sa prindeti parul cu ceva, mai ales daca gatiti, de exemplu, folositi in elastic cat mai gros si daca se poate din bumbac. (vezi foto)
- folositi ca si sampoane pe cele cu volum. este un mic truc, dar de ce ai avea nevoie sa folosesti in sampon cu conditioner ca sa iti faca parul si mai subtire, cand tu deja il ai subtire? Deci meru SAMPON PTR VOLUM.
- un alt truc neortodox si nu foarte bine mirositor este sa te dai cu bere in cap. Berea este foarte hranitoare si va garantez ca parul nu se imbata daca se foloseste des. Oricum nu o poti folosi decat, la fel, cand esti singura in casa si cand stii ca nu ai ceva de facut prin oras, pentru ca va dati seama ce ar crede lumea despre voi mirosind in halul ala, chiar si in Germania, unde toata lumea merge cu Berea in mana pe strada.
- sa nu omit faza cu pieptanatul. Trebuie sa aveti in pieptene cu dinti largi. Si sa te piepteni de vreo doua-trei ori pe zi. Atunci observi si cat de mult par iti cade. Mie aproape nu imi mai cade deloc acum.
- Aproape de final trebuie sa nu uit ceva. ALIMENTATIA face si ea cam 50% din cum arata parul. Daca mananci numai cipsuri - cum mancam eu acum vreo 10 ani, si bei cola light!!, logic ca ai parul urat si se rupe. Eu in ultima vreme, dupa cum ma vedeti, adica de vreo 6 ani, mananc foarte bine si consistent. Probabil si organismul meu simtea lipsa meselor normale pe care le-am tot ratat cat am fost redactor sef si reporter de teren vreme de 16 ani. Cum am in organism foarte ok si am facut sport o perioada si sala, si cum mananc moderat, evident ca nu ma mai ingras. Iar parul se simte bine. Acesta este inca in motov pentru care nu pot renunta la carne. Cand eram mai mica am facut niste cure de slabire cu supa de varza si imi cadea parul in disperare. Oameni dragi, nu suntem iepuri, avem nevoie de carne ca sa fim sanatosi!!!

In urma cu patru ani cand aveam
parul tuns scurt
- inchei ca sa dezmint un "sfat" pe care o domnisoara din Florida il dadea intr-un tutorial despre cresterea parului. Tipa spunea ca e musai sa iti tai parul cam 10 centimetre ca sa iti creasca apoi mai repede. Este o prostie. Acum vreo 4 ani m-am tuns foarte scurt dintr-o greseala (vezi foto dreapta).. Vreau sa va zic ca daca nu m-am chinuit pana sa imi creasca.....!!!! Simteam ca innebunesc. Si fix atunci venisera o gramada de propuneri de emisiuni unde evident nu puteam sa ma duc cu parul de un deget, deci ori nu m-am dus, ori mi am pus iar extensii....Si oricum, nu a crescut nici mai des, nici mai gros. Asadar o prostie sa te tunzi. Lasati-l sa creasca normal.


va pupacesc si va astept cu mesaje si cu intrebari daca aveti!!!
Ioana
Parul meu acum cateva luni

Comentarii

Postări populare