Ma doare Romania

Bunica mea, Sanja, in memoria careia am scris un roman,
ce sper din inima sa mi se publice in curand
Acum doi ani, am stat cu bunica la Spitalul Bagdasar cam trei luni (eu ziua, mama noaptea), ca sa am grija de ea si sa o supraveghez. Ca nu aveau asistente care sa stea cu pacientii mai nelinistiti. Mai bine nu o duceam la spital... Ma tot framant.... Poate de aia a murit bunica mea, poate... poate mai traia macar inca doi ani daca statea acasa... 
Am vazut-o umflandu-se in spital, de la 45 de kg, aratand apoi vanata si apoi ca si cum ar fi avut 90 de kg... I-au spart venele cu nerozie, i-au bagat medicamente gresite cu nesimtire (medicamente pe care tot mama le-a cumparat, pentru ca la ei nu era buget). Le dadeau si le dau in continuare bolnavilor de mancare niste mizerii gen cartofi tari, seminefierti si cel mai ieftin si prost iaurt si o picatura de dulceata infecta. 
Una din fetele din Colectiv,
Tedy

Ce ma mai doare in Romania? Ca sunt jde' mi de evenimente mondene facute de'an pula... Pe camp langa o butelie ruginita, pe lac intr-o barcuta crapata, in zbor cu niste avioane din vremea lui Vlaicu, in nu stiu ce minuscul restaurant, in nu stiu ce club aiurea....cu minime costuri, dar cu maxime profituri pentru organizatori... Locatii care pot exploda oricand. Cu tot cu oamenii, sau copiii de acolo in ele.

De ce ma scarbeste in ROMANIA?! Ca inca oamenii mai cred in politicieni.... Si politicienii se asa pe ei de oameni.
Piedone si una din masinutele lui
Uite: Piedone… pentru ca eu chiar credeam in Piedone.. mi se parea simpatic ca parcul nostru arata mai bine decat al altora...ca dadea apa plata gratis la plaja (apa plata bulgareasca, apropos, nu stiu de unde o fi avut-o..) si ca aparea la Maruta cum ca are o oala in care se vede pe o gaura ruginita chipul lui Isus....


Dar asta era doar PR/aparenta/manipulare.... Adevarul e ca are un baiat care acum 9 ani - de cand baiatul era minor - incerca sa le o traga la toate manechinele... si care acum din banii lui taticu are doua restaurante si face cadou amicilor cate o masina, cand are chef. Desi ta-su nu mai e primar. Dar bani mai are. Si nici nu e la inchisoare. 
Paduri defrisate in muntii nostri
Ma doare faptul ca in Romania ca sa poti sa ai libertatea cuvantului tau, si sa mai poti strecura cate o soparla personala, cat si un salariu decent cat sa iti iei o casa si sa mergi si in vacante cateodata, trebuie sa iti saruti in fund noapte de noapte, patronul fost securist. 

Copaci taiati in Bucuresti, la
ordinul actualei primarite
Ma doare Romania pentru ca s-au taiat si se taie copacii nu numai din paduri, de catre tigani, dar ca se taie la ordinul primaritei, copacii din centrul Capitalei.

Ma doare Romania pentru ca exista patroni hoti care isi pun servitorul de salariat sa munceasca si apoi fug din tara fara sa isi plateasca oamenii, si inchid pravalia.

Ma doare Romania pentru ca lumea a ajuns sa isi retraga copiii de la scoala decat sa mai stea langa alti copii deja contaminati cu manelism, prostie, hotie. Iar domnul Pandele sta pe catedra linistit.
 
Pandele, sotul primaritei Bucurestiului,
primar intr-un oras de langa Bucresti,
la inceputul anului scolar
Ma doare Romania pentru ca numai cativa actori "talentati" (si cu prietenii unde trebuie) joaca roluri mari in toate filmele mari - cum poate fi un film mare in Romania... - , in rest, ceilalti, cei 99 % actori BUNI romani si regizorii lor se chinuiesc zi de zi in piese de teatru jucate in sali insalubre sau in cafenele, pentru maxim 10 lei pe bilet. In timp ce in Germania, Sua, Londra, Franta, un bilet la teatru costa si 100 de euro.

Ma doare Romania pentru ca desi am peste 17 ani de presa, tone de interviuri bune, anchete, editoriale, o carte scrisa, alte doua in sertar, nu mi se ofera sa lucrez la niciun ziar sau trust TV din Romania, in schimb locurile sunt pline de pitipoance inculte si fashioniste de doi lei, de santajisti si de PR-i care freaca menta la bufet in timp ce site-urile sunt pline de greseli. Exista si ziaristi misto si buni, dar sunt doar cativa. Si ei de fapt tin in spate cum pot ei, toata constructia.

Ma doare Romania pentru ca trebuie sa stau ACUM intr-o tara pe care nu o prea suport, dar in care traiesc exact cum mi-am dorit, pentru ca nu pot munci si trai decent in tara mea, Romania.
Ma doare Romania pentru ca o iubesc prea mult…

De aia ma doare Romania.....

 
Tara mea frumoasa


Comentarii

Postări populare