Cheeseburger de casa!

heeseburger de casa, by MC Ioana :) Secretul unui hamburger sau cheeseburger reusit sta in chifteluta de carne, care e punctul central si care trebuie sa fie aromata, nici prea mult, nici prea putin. Eu am pus ceapa in combinatie, dar altii prefera sa nu puna ceapa in carne, ci sa taie feliute de ceapa sa le puna prin sandwich (eu nu prea suport ceapa cruda, deci am ales alta varianta). Cat despre chifle, le puteti folosi pe cele din comert, cu susan. Trebuie neaparat, daca vrem Cheeseburger, sa avem si niste cascaval in casa, sau feliute din acelea la pachet, iar daca nu avem castraveti murati productie proprie, se pot cumpara - trebuie in schimb la acest preparat sa folositi castraveciori in otet, nu in sare... Cat despre sosuri, este important un ketchup de calitate sau sos barbeque, care are o aroma de afumat si sa dea sandwichului un gust deosebit, specific sandwichurilor americane. Sosul alb este tot unul specific pentru cheeseburger, eu insa am folosit un sos remoulade si un strop de maioneza - poate si fi ea facuta in casa sau poate fi cumparata. ps. Eu am mai adaugat la al doilea Chees facut in casa si cartofi prajiti in el, cu siguranta a fost mai bun si aratos, dar era foarte tarziu si mi-a fost lene sa fac poza.

Comentarii

Postări populare