La multi ani si lista cu dorinte!

La multi ani si bani si sanatate si iubire va doresc tuturor. Si pentru ca mi-am facut de cand eram mica un obicei prin a incepe fiecare an cu o lista cu dorinte, pe care uneori o fac publica, alteori nu, o sa fac la fel si in 2013, dar de data asta o sa postez aici. Dorinte Imi doresc tare mult sa fac albumul de muzica lautareasca la care ma gandeam inca de acum vreo 8 ani (vorbeam atunci cu Madalina Radu despre ideea asta, am fi fost printre priemele daca il si realizam.... Acum am alte doua -trei pers cu care intentionez sa colaborez in sensul acesta)
Sa reincep emisiunea si de data asta sa fie la un post care exista in toate suplimentele TV Sa imi joc bine rolul care mi s-a spus ca il voi avea intr-un film f mare care se va face in acest an sper... Sa mai joc si in alte filme Sa ii gasesc o iubita frumoasa lui Tazulica al meu
Sa merg in Franta! Vreau neaparat sa vad Parisul in 2013!
Si as mai vrea si intr-o tara foarte farte calda!
Sa ma las de fumat.... Sa ma duc la masaj, nu ca nu as avea unde, dar sunt foarte lenesa... Sa ma reapuc de pictura. Sa schimb bucataria
sa imi zugravesc casa in portocaliu si baia in rosu si alb (stiu sunt nebuna, dar asa vreau!) Sa reusesc sa produc un film la care sa lucreze si mama mea cu drag. Pentru ca ea este cea mai buna in domeniul ei!(asistent de regie si secretara de platou)

Comentarii

Postări populare