Despre bancuri si vedete sau vedete -bancuri

Dragii mei, nu stiu daca v-ati dat seama, dar sunt si o persoana cu un excesiv simt al umorului. Cand eram mica- 14 ani- facea misto de mine cand am fost operata (o sa va povestesc alta data acest episod) si in general sunt a naibii de rea si cu mine insami. Fac eu misto de mine, asa ca nu mai am nevoie de exemplu, de anumite critici ale unor binevoitori. Sunt insa uimita de ceva. Oare anumite persoane publice nu isi dau seama cat de penibile sunt? De exemplu, ma refer la unele care nu vor cu niciun chip sa slabeasca, sa fie mai inteligente, cu toate ca au mijloacele materiale care sa le ajute f mult, desi un simplu regim, sau cateva ture in jurul vilei (ca unele au vile nu stau ca noi la bloc) le ar face din ce n ce ai slabe pana ar ajunge ca o femeie normala, nu ca un balon, iar pe altele, mai multe carti citite si cateva filme bune urmarite sa razbata din norul puturos unde exista , spre alte zari de soare pline. Asa ca unele individe din Romania, ma refer la vedete, se complac sa fie descrise cu un singur cuvant: defectul lor principal, isi asuma(si pentru asta le laud) acest defect, dar nu incearca sa devina mai frumoase sau macar mai destepte. e ca si cum , sa dau doua exemple din afara, Oprah ar fi continuat sa fie la fel de grasa si tarancuta ca la inceput - dar intre timp a devenit foarte culta, s-a cizelat si a slabit - ,
iar Barbra Streisand nu ar fi facut decat sa se pozeze sexy in chiloti si cu nasul ei mare, fara sa performeze in filme, muzica, teatru s a m d.
am dreptate sau nu?

Comentarii

Postări populare