Despre telenovela lui Gazi Demirel

Gazi Demirel, seful meu si prezentatorul emisiunii Gazi Show de la OTV mi-a spus mie mai demult ca are o telenovela in plan, mai precis un serial cu 42 de episoade, dar abia acum a iesit informatia aceasta la presa. Turcul nu minte ce spune, 99% din tot ce a vrut, i-a si iesit, si s-a purtat exemplar cu lumea, chiar mai corect decat unii romani de la noi. Sunt onorata ca am jucat pentru el in cateva spoturi si clipuri, si cqa mai nou mi-a oferit acest rol. Depinde foarte mult si de cealalta actrita principala, pe care eu o ador, si as fi tare fericita sa accepte propunerea lui Gazi. Este vorba despre Oana Zavoranu.
Probabil ca machiajul actorilor, sau o parte din el, se va face la Salonul Mickaela. Pana la telenovela va rugam sa urmariti produsul muncii noastre de saptamana trecuta, emisiunea Gazi Show de duminica, de la ora 16.00 pe OTV, va fi acum editia de CRACIUN, unde vor fi invitati, printre altii, Claudia Ghitulescu, trupa Rustic, Morosanu, Diana Matei. Va fi o editie plina de surprize!

Comentarii

Postări populare