Jurnalul unui mic pitbull - partea 5

(Jurnalul de mai jos este un pamflet si totusi este scris de CATELUL TAZ, cel mai nebunatic Pitbull American Terrier din lume.)
Hello world! Sau HAM HAM Natiune! Nu am mai vorbit de mult cu voi pentru ca am avut treaba... :P Am inceput sa lucrez in televiziune!!!

Mai precis, am aparut in promo-ul emisiunii stapanei mele, Ioana - (la Ioana Night Show la Giga TV cu Ioana Popescu si Valentin de la 23.30, sambata!). Sa va uitati, dar numai intresecundele 0.10. 0.13 ca atunci ma vad eu si cracii Ioanei!(si evident pe Giga tv dupa fiecare emisiune, aproximativ!) Ei, ce sa zic, intre timp, de cand nu am vorbit, am mai crescut.:D Avema vreo q4-5 kilograme... Acum, cred ca mai am un pic si fac 18 kilograme... :D Si o sa mai tot cresc! :D :D :D Mama ma hraneste bine de tot, cred ca mananc cam 4 kilograme de mqancare pe zi... ca eu ma prefac mereu ca mi-e foame. Vorbe lui Axinte: "MI-e foame, tata!!!" Domnul Corneliu Vadim Tudor, care ma cunoaste de mic si s-a jucat cu mine, i-a zis mamei mele, care era suparata o data pe mine ca am facut pe balcon, ca sa nu ma dea si ca nu se poate ca "un (citez) suflet asa de frumos sa il dai, caci tu (adica Ioana) esti mama lui! Ce va simtii bietul suflet daca il vei da?!" Ce voi simti? Sincer nu as vrea sa stiu, ca stapana mai buna decat ea nu cred ca exista pe lume! Ce vedete am mai cunoscut? Pai in primul rand ca am fost la Club Sereno din cartierul Tei, si acolo era karaoke si full de oameni, si stapana mea a cantat, si toti vroiau sa ma ia in brate! Atunci am filmat si promo-ul. Apoi v-am zis ca am fost la gratar la Gazi Demirel in afara Bucurestiului? Da, a fost marfa! Am mancat carne de oaie... bine, mama nu m-a prea lasat sa pap, dar mi-au dat copiii de acolo. Ieri trebuia sa merg la filmare la Bianca Rus la un bar de la universitate, dar mama la un moment dat s-a razgandit, si a zis ca merge fara mine. Drept sa spun, e din vina mea... :( Stiu de ce s-a suparat. Am vazut ca plange cand a luat niste pantofi crem, cica de firma, din Italia, si eu le-am ros tocurile.... Erau cam mari tocurile alea, ce zic si eu... Le-am aranjat eu...In rest, stapanul - ca am si un stapan!(simpatik foc si inteligent) - m-a scos noptile trecute prin parc si m-a bagat in apa! Apoi m-a dat pe topogan! A fost super coool!!!! In rest, intentionez sa fur toti pantofii Ioanei si sa fac o sculptura din ei, cadou de ziua ei care va fi cica pe 5 noiembrie, dar nu ii ziceti, nu vreau sa stie!!! Trebuie sa fie o surpriza!!! ;) Pa! Va pup! al vostru, cu drag! TAZ!

Comentarii

Postări populare