Jurnalul unui mic Pitbull - Roman - Partea 4


SALUT lume!
Am fost in concediu. In concediu de oase si de alergat. Adica am avut multa treaba si mi am luat liber... ce sa mai scriu pe blog?! Plus ca am crescut si deja mi se pare un fleac si laptopul asta. Ar fi cam al treilea computer pe care l as rontai... Plus telefoane, cabluri s a m d,.
Oricum, sa revin. sunt emotionat chiar daca amicul meu Bogdan zice ca scriu prost si ma refer aici nu la gramatica, cat la simtul umorului. Ii spun amic ca l am vazut o data in viata, si sper ca il voi mai revedea. Eram cu bunica, pardon, mama lui sefa, adica mama lui mama, a lui Ioana. Si bogdan a venit si el sa o ajute cu un bagaj pe Ioana. Ma rog nu intru in detalii de ce nu stapanu nu a ajutat o pe Ioana cu bagaju, ci fratele ei Bogdan. astea sunt treburi care nu ma privesc nici cat o pisica mica intr o caldare plina cu apa.Sau cu vopsea de oua.
Sincer, apropo de pisici, am inceput sa simt niste pulsiuni cand le vad. Adicatelea imi vine sa ma reped sa o iau de ceafa aia mica si sa ii zdrobesc, asa usor, gatul. Incet... Lent... Frumos.
Dar nu m a lasat sefa, stapana, ma rog, Ioana.
Asa.
Pe scurt, zilele astea AM ALERGATTTTTTTT!
Toti golanasii cu acte in neregula din Colentina erau pana acum cu gura mare la sefa Ioana, acum ca m au vazut ce smecher sunt, nu mai zice unu nici PIS! haha - vporba lui Dan Negru!

Altfel, ce sa zic, sunt fericit ca ,si anume, colectia mea de oase are acum vreo 11 exponate! Pe care inca le sculptez. Tre' sa arate cat mai cool.
Am schimbat vreo doua zgardute, asta acum noua e una albastra. Hm, mergeeee... :I

Am o mica problema. Sa v o spun? As vrea sa latru si eu ca alti caini pe care i am auzit eu ca latra, dar nu stiu decat sa scot niste sunete mai slabe, mama zice ca schelalai... :(. Am trei luni si ceva. Oare cand voi incepe sa latru pe bune?! Si oare stapana se va bucura? :D

Comentarii

Postări populare