Cum sa slabim frumos, sa avem energie si sa nu avem vergeturi. Totul despre secretul corpului meu.


Fiecare dintre noi vrem sa avem o silueta de invidiat si tocmai de aceea recurgem la diferite diete si regimuri petru a scapa de kilogramele in plus. Este bine sa nu uitam ca ceea ce i se potriveste vecinei sau prietenei este posibil sa nu ni se potriveasca noua. Fiecare are propriul metabolism ceea ce face ca dietele personalizate sa fie cele mai indicate. La rugamintea multor prietene de pe facebook care ma stresau ca sa le spun secretul faptului ca din ce in ce arat mai bine, am sa fac catreva precizari pe tema asta cu mentiunea ca: NU TIN REGIM, NU MERG LA SALA, NU AM FACUT LIPOSUCTIE NICIODATA SI NICI NU VREAU SA FAC, SUNT O FIRE LENESA, DAR SUNT PLINA DE ENERGIE SI DINAMICA ALTEORI, DORM PUTIN SI SUNT FOOOOOARTE TIPICARA!

1. Eu nu tin regim. NU am tinut decat in liceu si a fost un mare dezastru. Imi era si foame si rau si tot nu slabeam.
2. Mananc foarte des, nu ma abtin de la nimic.
3. Beau foartttteee multe lichide. Care sa nu fie dulci. Sau foarte rar sunt dulci.
4. Ma agit, fac sport, plimb catelul,sunt mereu energica, pentru ca numai asa pierzi calorii.
5. Sunt mereu optimista. In orice fac, in orice gandesc.
6. Diversific alimentele, nu sunt fidela aceluiasi tip de mancare.
7. Dansez zilnic, de placere sau/si fac DRAGOSTE!
8. Pentru ca am tensiune scazuta, medicul mi a recomandat cafea si produse lactate, branza mai ales. Pot sa spun ca in afara de bere, astea sunt viciile mele... :)ok, recunosc, si ginul tonic :)
9. Fac yoga de capul meu, mai ales cand sunt obosita.
10. Mananc multe cipsuri!:)


Unele din cele de mai sus nu sunt sfaturi. De aceea am spus si in chapou ca fiecare corp, fiecare individ are propriul lui drum, stil. Cunosc pe cineva care daca mananca orice e putin gras, sau chiar si cartofi prajiti sau sunca, face alergie. Altii lesina daca pun gura pe cipsuri, altii daca beau 3 ginuri tonice, intra in coma alcoolica. Eu recunosc, pot sa pap toate astea fara probleme dar daca imi dai trei zile morcovi fierti probabil ma gasiti lesinata in casa. :) Fiecare cu felul lui. Important este sa intelegeti ca oricine daca vrea, poate sa slabeasca. Sa nu se ia dupa nimeni si dupa nimic, pur si simplu sa isi testeze corpul, daca pana acum nu si-am dat seama ce i face rau si ce bine, sa incerce acum.

Si inca ceva important. Sa nu se faca abuz de mancare. Am vazut un documentar cand eram mai mica despre doi soricei de laborator. Pe unul l au tinut aproape flamand dar l au pus sa faca sport pe rotita aceea, pe altul l au indopat cu tot felul de chestii, sanatoase de altfel. Ce credeti? Soricelul slabanog a trait de doua ori mai mult decat de soricelul obez care nu facea sport si care a crapat rapid... Morala?

Mancati, daca vreti sa crapati, cat mai mult si mai "sanatos"! :))

Comentarii

Postări populare