Tehnici de manipulare 1


Lumea nu ar mai exista daca nu ne-am manipula unii pe ceilati. Sexul masculin isi manipuleaza partenerele prin diferite metode. Ca sa faca sex cu ele.

Am vazut un film recent, era vorba despre un fel de academie de politie particulara pentru barbati, cum sa fie niste retrazi cat mai tari. Li se spunea ca daca vor sa o bage pe una in pat, trebuie sa complimenteze orice lucru la ea direct din prima intalnire, sa o aprobe, sa empatizeze cu ea, sa spuna ca au masina, vila, etc orice sesizau ei ca este important pentru respectiva fata. Sa spuna ca au facut karate sau fotbal in tinerete, sa spuna ca lui ii plac fetele grase, daca ea e grasa, sau fetele slabe, daca este aschilambrica. Sa platesca tot, sa dea spaga si sa ii spuna ca o femeie asa de frumoasa nu au mai vazut niciodata.

Femeile stiu ca sunt manipulate de aceea reactioneaza. Si manipuleaza si ele. Ii fac pe barbati sa se indragosteasca. Si sa faca copii cu ele. "Ai vrut sex? Na, de ia! Toata viata! Si alte guri de hranit, porcule!"
Si asa s-a facut lumeaaaaaaa! Ca daca nu era si femeia sa manipuleze si sa tina barbatul acasa cand ea era bortoasa, nu am fi fost cei de acum.


In regnul animal este o bacterie- a vazut iubitul meu la tv si mi-a spus- care se gaseste in fecalele unei pasari. Bacteria aceea de fapt nu are cum sa ajunga in pasare, si sa se perpetueze decat daca ajunge initial intr-un ...melc. Care melc, cand mananca respectiva bacterie, ajunge sa fie "posedat":) Stiu, suna amuzant, numai melc ca ala sa nu ajungi!:))
I se maresc antenele si in loc sa stea tupilat ca orice melc cu bun simt, melcu' posedat se da in stamba ca si cum ar fi la Capatos. Melcu' nebun este astfel ginit de catre pasaretu' care crede ca antenele melcului sunt viermi si nu antene, si tzup! Il papa!
Bacteria manipulatoare ajunge in pasare, ciclul se perpetueaza. Bacteria face oua, oualele ajung in rahatul de pasare, care ajunge in sol, care sol este mancat de melc... Care melc o ia razna.


Un alt tip de manipulare este cel al amicilor. Mereu, amicii uita sa iti spuna ca te cheama la o bere in oras pentru ca: se simt singuri, au nevoie de companie, au nevoie de bani, au pe cineva cu care vor sa te cupleze etc. Din pacate fiind scorpion, simt imediat pe amicii - amicele - impostori, de aceea am ajuns sa am asa de putini prieteni :)

Mi-e somn, mai manipulam si maine!:)

Comentarii

Postări populare