Nou ROMAN: Jurnalul unui mic pitbull

Partea a 2-a

Palatul si petunia


Hello!
M-am trezit de dimineata pe la 4.00. Am inceput sa tzopai prin casa si sa imi alerg oasele si ursuletii. Mama dormea, dar totusi, dupa vreo juma de ora s-a trezit si mi-a dat papa. Am invatat ca "shezi" inseamna sa stau cuminte pe fund, ca poate primesc ceva bun. Uneori primesc, alteori nu, dar de ce sa risc?! :P

******************
Am fost zilele trecute in vizita intr-un mare palat din centrul Capitalei, pe la Rosetti, cica. Era un steag tricolor la intrare, si taximetristul a fost foarte dragut cu mine.
Cand am intrat in Palat, mai multi domni si doamne s-au grabit sa ma mangaie pe cap, mi-au dat sa ma joc cu un os fals verde cu miros de carne, de care mi-a dat mama acum o luna si l-am rontait, dar nu il vroiam. Aveam chef sa vad ce e pe acolo, sa miros tot, sa descopar tot. Mama a intrat cu mine tr-un birou mareeee unde erau mai multi neni si doamne si la pupitru sefului era un domn mare care a fost foarte dragut cu mine.
Mama, la rugamintea domnului sef mare de acolo, m-a lasat sa zburd prin camera. Mirosea a chestii foarte interesante. Gen, miros de catei si catele, mancare, parfumuri, nu stiu, ceva foarte interesant. Domnul Vadim, caci despre el e vorba, m-a felicitat, a zis ca sunt prefacut, frumos si bine crescut si un pic dresat.
Mama se umfla si ea in pene. Ma rog, in extensii.
In timp ce mama si domnul Vadim discutau chestii pe care eu nu le inteleg, eu am zburdat pe acolo ca sa miros niste cupe mari, niste perne, niste carti, ce sa zic... Super fain! M-am abtinut, desi vroiam sa fac treaba mica, dar mi-am dat seama ca nu este frumos sa fac asa tam-nisam, pipi pe covorul unui domn asa de important.

********************

La un moment dat a venit si un baiat care conducea o masina mare, neagra si m-a luat in brate, mama era si ea pe drum pe scari in jos. Si apoi am plecat spre casa.
Vreau sa va zic ca a fost o experienta foarte cool, chiar mai cool decat cand am mers la veterinar. Pentru ca la veterinar m-a deprimat o catelusa care statea aproape moarta pe masa de operatie cat si un pui de mataza alba, de rasa cred, dar foarte obraznica si bagacioasa. Care se dadea la mine si ma enerva... of.

Ce sa zic, acum am mancat niste mancare facute mama mea ieri si vreau sa ma duc pe balcon sa rezolv neste treburi. Hm. Ca mi-am dat seama ca pe balcon e ok daca fac "pupu" si nu in camera.
Ce sa zic, va povestesc data viitoare despre aventura plimbarii la doctorul meu, cat si despre filmele la care se uita mereu mama mea, zici ca e obsedata! Mereu se uita la una, Marylin, o blonda sexy, dar care vorbeste asa, moale, ca o matza. Ma rog, ce sa zic. As vrea si eu sa vad totusi niste filme pentru baieti smecheri ca mine, dar se pare ca mama nu are decat filme pentru gagici. :I

AAaaa, am tras cu urechea si am aflat ca cica in curand o sa pot sa ies si eu afara, in parc, ca orice catel normal! Cica dupa ce termin ultimul vaccin! Iupiii!
Abia astept! Sunt cam emotionat. Sper sa ma descurc si sa ii impresionez pe toti. Sunt inca in dubii daca mi-ar sta sau nu bine cu urechile mai mici si mai periculoase, in loc de urechile astea ale mele naturale....Mama, care a facut vreo doua operatii estetice, zice ca nu doare si ca dupa aia te simti marfa rau, dar daca ma doare?:(
Hauuu?!

Ma duc pe balcon! Am de alergat niste petunii si un capac mic albastru!!! :P Ciao!!!!

Comentarii

Postări populare