Nou ROMAN: Jurnalul unui mic pitbull


Eram mic.
Povestea vietii mele incepe intr-o zi de vara foarte calda. Cred ca veam doua luni pe atunci.... Stiu ca era vara pentru ca desi dadeam cu limba mereu peste nas, mi se usca foarte des. :( Am fost luat de fostul stapan intr-o chestie mare care mirosea urat, am inteles abia mult mai tarziu ca acea substanta se numeste benzina. Am fost dus intr-un bar si multi copii au inceput sa puna mana pe mine. Eu ador copiii, dar am fost extrem de exploatat in acea zi. Nu stiam ce sa mai fac sa ma lase in pace. Fostul stapan ma tinea in brate, imi era cald, jos era niste apa dar nu imi mai placea pentru ca era cam calda. Mancasem cu o zi in urma, imi aduc aminte destul de clar, niste chestii impachetate in niste foi, inauntru erau bobite mici albe si putina carne - adica ceea ce imi place mie cel mai mult. Deobicei nu fac fite, asa ca am papat tot. La cateva minute m-am trezit in respectiva chestie cu miros de benzina.

Abia seara noua mea stapana a venit. Era zapacita si ciufulita, transpirata si fericita ca ma vede. Asta mi-a placut. M-a luat in brate din prima, si m-am lipit de ea. Simteam ca ea poate sa fie mamica mea. Mamica mea pentru totdeauna!:)
Eram foarte emotionat! SImteam ca pot sa latru, sa musc, sa tip, sa ma zbat, dar, mi-era si cald si simteam, pe de alta parte ca nu are rost sa ma impun in vreun fel, ca nu avea rost. Simteam ca tine la mine.
Si mi-a dovedit asta in serile cand venea la mine in culcusul unde mi-a zis sa stau, o chestie mare rosie si moale cu miros de pene de gaina, si ma atinge pe botic. La inceput nu am inteles de ce ma atinge cu buzele pe bot, sau de ce imi mangaie crestetul capului, apoi mi-am dat seama ca de fapt asa arata ea ca ma iubeste. ea nu este normala. Nu este caine! Noi cainii ne muscam, ea se supara cand o musc usor de degete sau de acele chestii cu care isi imbraca picioarele.

***********

Eram foarte emotionat cand a venit prima data la vila din bloc, dar culmez, nu imi era deloc frica. Am intrat in casa si am simtit sub picioare ceva destul de moale - o ceva ce ei o numesc COVOR, cu o nuanta incerta. Am uitat sa va spun ca noi cateii nu vedem decat in albu, negru si gri... :I
Asa ca am facut ceea ce mi se parea normal, plus ca nu mai puteam sa ma abtin! Un pipi mic.
Era suparata, se vedea, dar nu m-a batut. A inceput sa spuna niste cuvinte, cu o voce usor pitigaiata, care ma irita un pic. S-a aplecat pe jos, a luat ceva si mi-a sters pipi-ul. Ma gandeam sa o ajut si am venit spre ea, dar m-a impins, as zice, cu oarecare rautate... Nu m-am suparat, caci in cateva minute ea s-a s-a ridicat in picioare si mi-a zis: "papa"! Apoi m-a condus spre bucatarie... Asa am aflat ca se numeste acel spatiu alb, nu foarte mare, dar plin de tot felul de mirosuri interesante. Va spun inca ceva. Intr-o zi am decis sa le studiez mai bine, si am inceput sa ling niste chestii mari din tabla care zbarniaie acolo cateodata in acea bucatarie. niste chestii mari si patrate despre care am aflat ca se numesc "masina de spalat" si "cuptor". Noua mea stapana m-a vazut si m-a plesnit peste fund, nu foarte rau, caci nici ea nu este foarte mare, dar am inteles ca NU AM VOIE sa fac asta... Sunt tare curios de ce nu am voie sa ling anumite lucruri mari si apoi sa le rod un pic... Doar un pic asa, ce mare lucru?! ca oricum nu mi se pare ca arata prea bine lucrurile ei, eu zic ca mai bine ar arata daca le-as sculpta un pic eu cu dintisorii. Nu de alta, dar ma doare un pic gingia ca trebuie , cred, sa mai iasa alti dintisori si ma face sa ma simt bine daca rod cate ceva.

******************

Apropo' de ros, de catea zile sunt foarte fericit. Mi-a dat cam zilnic cate un os mare. Credeti-ma ca am avut o revelatie. Parca le stiam dintr-o viata anterioara! Ma refer la oase! Nu m-a mai interesat sa rod prize, cabluri, sticle, telefoane, covor sau carti! Oasele alea erau ceea ce se cheama : fericire! offffffffffffff


*****************

O sa va povestesc altadata despre cum am iesit din vila mea din bloc si cum am mers pe strazi intr-un cos mare si negru. Acum sunt obosit. hauuuu!!:)

Comentarii

Postări populare