Jurnalul unui mic pitbull- roman- Capitolul 3


Hello dragi fani! Hihihihi, zic fani, ptr ca am auzit cumva ca deja sunt unii care ma plac. Merci frumos :P
Ce sa zic, azi am avut iar o zi grea. Dar frumoasa. Am avut prima mea plimbare pe STRADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! AM MERS VREO 4 -5 STRAZI, si a fost totul ok! Cred ca am intalnit vreo 8 pensionari si 2 dudui ok, cat si 4 baieti de cartier, dar toti m-au placut si mi-au facut complimente! Si desi m-am cam enervat ca trebuia sa fiu tinut de o, cum se zice... o funie... ham ham! da, stiu. este vorba de zgarda si lesa ... sunt ok, sunt din piele rosie, sunt de firma... adar nu imi prea place mie... :( Cica in curand o sa imi puna si BOTNITA :( HAM!
:((((
Sa nu ma mai depresez si sa va povestesc ce am mai facut.... Of
Deci!
Toata lumea din cartier spune ca sunt FRUMOSSSSSS!
:)
Asta ma face sa ma simt bineeeeeeeeeee!
Chestia asta o face si pe mamai Popeasca sa se umfle in pene si sa spuna: "da , este de rasa, este superb dar cam nebun, dar sa vedeti ce mi a facut cu covoarele...." hmmmm
asta e replica ei...
ce sa zic, mie nu imi prea plac covoarele ei, asa ca, :D.... sper sa le extermin pe diferite cai cat de curand!:D

In rest...hmmm... aaa, am fost la domnul veterinar. Si el m-a complimentat, mi-a bagat un pic ac cu un ceva, ce se numeste vaccin, in fundulet, eu am tacut nu am chitait, ca sunt baiat mare. Apoi mi a dat si o pilula. Nu am vrut initial sa o iau.Doctoru' zicea ca am boticul inclestat, dar a venit mama, m-a luat de cap si mi a deschis usor boticul.Sincer am dechis boticul pentru ea. Stiam ca ce imi va da nenea doctoru nu e de rau, dar nu aveam chef. Dar daca s-a bagat si mama, asta inseamna cev, frate!
In fine...Am inghitit pastiluta... Asta e, nu era foarte buna, dar am uitat rapid. Pentru ca atunci cand am ajuns acasa, mama mi a dat ceva bun, ceva cu carne!

Sa revin. La doctor.
Am mai stat noi cateva minute la vorba, si tanti asistenta care de altfel arata foarte bine, este creata, are patrul lung si un zambet sexy, ma sorbea din ochi.
Pisica de data trecuta se cam cacase pe ea. E vorba de aia alba de rasa care sta pe la cabinet. M a vazut ca m-am triplat de la ultima intrevedere in schimb ea nu mai crescuse... HAHAHAHm HAM! :D
Ce sa zic, nu am salutat o. Special. Uite asa!

Lumea m-a aclamat pana acasa, eu recunosc, am schelalait un pic asa, de forma... Ca mama sa aiba mila de mine si sa mi dea ceva bun.Sincer? De fapt imi era frica sa nu ma lase al nimanui pe undeva. Pentru ca am stricat cam multe lcruri in ultima vreme, si ma gandeam si la posibilitatea asta...
Ham...
ce sa zic, apoi am mancat ceva, si apoi eu si mami ne am uitat la pro tv la Alice in tara minunilor, o varianta mai veche, ca sa o citez pe mamica Ioana.

In rest, acum mi-e somn si va pup:*

pentru ca: varaaaa eu dormmmmm! si mi-e somnnnn! ham ham!!!!!!!!!!!!

Comentarii

Postări populare