De ce "despartirea familiei Prigoana-bahmu" este un scenariu pentru presa


- pentru ca relatia lor mergea chiar mai bine, nu mai rau
- pentru ca Silviu o iubeste la nebunie pe Adriana si a spus de nenumarate ori ca ea este jumatatea lui
- pentru ca amici de-ai mei din doua televiziuni Etno si Taraf (unde mi-a rulat si videoclipul cu Razvan de la Pitesti) mi-au spus ca este totul "o facatura"
- pentru ca aceleasi persoane mi-au spus ca Adriana va avea o emisiune in toamna
- pentru ca Silviu Prigoana vrea sa mai candideze odata dar de data aceasta sa castige
- pentru ca imi aduc aminte ca prietenii din OTV imi ziceau razand ca atunci cand cei doi veneau la Dan Diaconescu prin 2005-2006 ca sa se certe, erau de mana, dar in emisiune se faceau in toate felurile
- pentru ca persoane din Pantelimon mi-au spus fie pe Facebook fie pe e -mail ca sotii Prigoana vroiau de mult sa isi vanda vila ca sa se mute in alta locatie
- pentru ca repetitia e cea mai buna invatatura
- pentru ca un prieten de-al meu mi-a zis ca cei doi au confirmat ca vor participa impreuna, in curand, la nunta lui


Comentarii

Postări populare