Am revenit la radio! De luni, in fiecare zi, de la ora 20.00, ma auziti pe www.radio-adv.tk cu DJ Andreas


De luni, in fiecare zi, de la ora 20.00, ma puteti asculta pe Radio ADV (http://www.radio-adv.tk/ ) impreuna cu DJ Andreas! :) Cea mai tare emisiune de radio de stiri mondene din Romania: "Barfe Mondene - cu Ioana si DJ Andreas!" ;)

A fost o emisiune misto, in timp ce Taz incepea sa imi distruga un alt colt de covor, am vorbit despre Un show pacatos, Capatos, Libertatea, Princess, Adrian Haiduc si partciparile mele trecute si viitoare la colectiile lui, vedete, barfe, radio si muzica. Ati puitut asculta si una dintre piesele mele Toata saptamana - cu mine si Razvan de la Pitesti. Piesa aceasta cat si ulterior, altele, le puteti asculta in full rotation la Radio ADV. Va pupacesc!

Comentarii

Postări populare