Prietenii mei din Antene nu au liniste!:) Ma informeaza chiar si in vacanta (lor)!


Cum in ultima vreme am inceput ca pe langa ziarul unde colaborez sa imi revigorez si blogul, iata ca o fac si acum, la ceas de seara, si va dau aici, in premiera, in exclusivitate, o barfulitza ce mi-a venit chiar acu cateva minute, pe cale secreta, de tip sms, de la 2 persoane din Antena 1. Una f. cunoscuta, alta aproape deloc.
Pe scurt, barfa spune ca Oana, pentru inceput, datorita amicului ei CAPATOS va avea la Intact o colaborare cu Un show pacatos. Asta odata cu inceperea noului sezon.
Sincer, amicii (amicele)mei(mele) din Antena care mi-au dat pontul sunt un picutz cam beti(e), chiar ranga as putea spune, asta nu ii impiedica insa sa scrie un sms citetz unui ziarist de succes ca mine. Evident, cum sursele nu se divulga, ca nu vreau sa isi piarda respectivii(ele) locul de munca, nu o sa postez decat informatia venita nu si numele persoanei:
(cu mentiunea, specific, ca sursele fiind manga, poate ca totul nu este chiar 100%.
iata si sms-urile buclucase!:)
:

"(...) oana va face emisiune dar eu stiu deocamdata doar ca va lucra la capatos .asa e mare surpriza a toamnei .hai ca vorbim maine ca sunt rupta.............."

.......


"zăvo lucrează cu şefu deja şi va face promo abia din august pentru A la Ca*deocamdată îşi ia vacanţă*te mai anunţ dacă mai aud ceva(...)
"

Comentarii

Postări populare