Fetele lui Jimmy - Partea a 7-a

Am anuntat in urma cu vreo 2 saptamani, si iata ca ma tin de cuvant, ca voi posta timp de vreo luna, pe fascicole, pe blogul meu, primul roman scris de mine, "Fetele lui Jimmy", publicat in 2006 la editura DOMINOR, cu prefata si postfata de Ioan Grosan si Dan Silviu Boerescu. Romanul, acum, aici pe blogul meu. Probabil ca dupa acest lucru, o sa mai urmeze tot aici si celelalte romane ale mele.

(imi cer scuze ptr eventualele greseli, aceasta varianta este cea necorectata)
Enjoy!



Capitolul 8.

ingerasul

Deobicei, dupa o noapte de dragoste, dupa ce pleca de la el, Ilina avea chef sa stea singura. Se imtea plina de energie, fericita pe de o parte dar cu cat timpul trecea, se simtea tot mai trista. Ajunsa acasa, se uita la televizor, cumpera multe ziare si reviste pe care si le punea pe jos, in fata patului. Apoi manca ceva si bea o bere.
Dupa una sau doua Stella Artois, adormea, pana mai pe seara, cand se trezea enervata. Nu stia din ce cauza este prost dispusa si ii era foarte greata. Apoi, zappa fara chef telecomanda televizorului, pana cand gasea ceva vesel care sa ii redea buna dispoztie. Mai tarziu adormea iar in patul ei rece, strangand o perna mare in brate.
“Iar plangi? Iar din cauza lui Jimmy? Uita-l dracu’ o data !”, o intreba maica-sa, care deschisese usa sa vada ce face Ilina, daca mai plange sau nu.
“Lasa-ma in pace!”
“Esti o nebuna!”, ii spunea maica-sa trantind usa, nervoasa.
“Lasa-ma in pace!”, tipa iar in urma maica-sii.

Incerca sa nege evidenta. Ca el o chema doar pentru a o fute. Ca nu simtea nimic pentru ea. Sau poate ca totul era o cacealma. « Poate ca el vrea sa fie un fel de Rhet Buttler ca cel din Pe aripile vantulu, adica un tip care o doreste imens pe femeia lui, ii face toate capriciile, dar totul sub o masca glaciala si ironic. « Poate ca ma iubeste nebuneste, dar nu are curajul sa imi spuna, stiind ca eu dispretuiesc pe cei care imi spun ca ma iubesc ». Era singura. Vorbea singura. Nu mai credea in nimeni. Simtea ca innebuneste.

Inchidea ochii si revedea scena despartirii. Dimineta. Ea, cu parul ciufulit, in sutien si chiloti negri pe patul lui. El, statea tolanit -„ca un porc”- se gandi ea, excitandu-se: “porcusorul meu”- in pat, cu burta revarsata peste chilotii cu elefantei in care se umfla dornica sa fie iubita de Ilina, chiar si acum, in timpul certei, pula lui Jimmy.
-Ce ai zis? Repeta ! intreba ea isterica.
-Am zis sa iti faci un prieten, pentru ca in curand nu o sa ne mai putem “vedea”...
-De ce? Esti nebun ?
-ti-am mai zis. Vreau sa ma fac baiat cuminte!
-De ce? Cum adica, cand esti cu mine nu esti cuminte?
-Ilina, intelege, o sa se mute aici viitoarea mea nevasta.
Ilina i zbucni in lacrimi si incepu sa ii arunce in cap cu pernele si cu toate lucrurile pe care le prindea.
Jimmy ii prinse mainile la spate si o forta sa stea jos pe pat.
-Nu te mai uita asa la mine, o ruga el, cu voce moale. Si in plus, ti-am mai spus-o mai demult. Uite ca a venit ziua aia.
-Am crezut ca minti! Ca toata povestea cu « nevasta » era inventia ta! Ca ma iubesti si nu vrei sa-mi spui asta, asa cum faceam eu.
-Nu e cinstit! Barbatul se ridica in picioare. Mi-ai spus ca m-ai uitat, ce dracu’? Ca ai uitat ce a fost intre noi.
-Ce proasta crezi tu ca vine noaptea la 1-2 sau 4 noaptea, cand ma chemai cand voia pula ta, daca nu te-as fi iubit!?
Jimmy nu raspunse.
Ilina se imbraca rapid.
-Si Jimmy, te urasc, te urasc! Repeta ea isteric, fara sa se mai poata controla. Uitandu-se in jur, se agata de un obiect.
-Ahh! iar asta este al meu!, tipa ea melodrmatic, insfacand un mic ingeras de portelan, de pe masa si bagandu-l in geanta. Bibeloul fusese primit de Jimmy la un botez de copil de de fotbalist si a vrut sa i-l dea pe atunci Ilinei. Ea nu avusese niciodata chef sa il ia acasa, dar stia ca e al ei.
Ii strepezeau urechile in timp ce vroia sa plece cat mai rapid de acolo vechile lui declaratii de dragoste : “Tu esti ingerasul meu!”, ii murmura el odata, demult ...
-“Tu esti iubirea mea, ingerul meu, baby, scumpete, pui...” asa imi ziceai mereu! Ce era cu toate cuvintele alea, ce sa mai cred eu? tipa ea.
-Asa vrajesc eu femeile. Mai ales vedetele. Nu vreti decat bani si faceti fite, astea sunteti! si Jimmy izbuci in ras.
-Ziarist nenorocit, asta esti! Du-te dracului! urla in timp ce deschidea usa pe care aproape o smulse din balamele. Erau unul langa altul in prag. El, numai in chiloti, incerca sa fie demn. Isi drese vocea, ca pentru o despartire.
-imi pare rau, spuse. incearca sa ma uiti.
-Sa vedem daca poti tu sa ma uiti! Te cunosc prea bine. N-o sa poti !
-Nu ma cunosti asa bine. O sa te uit... Te-am uitat deja... se auzi in urma fetei.

***

Urletele Ilinei ajunsesera pana la luna portocalie din varful blocului de vis-vis. Dar luna ii facu cu ochiul.
“Poate, totusi, mai este o speranta!” gandi ea.


Capitolul 9

Tendinte

a. Ce-mi place ?

Teatrul, filmul.
Sa joc. Sa ma joc.
Vinul, in special Pinot noir.
Pizza “Il Calcio”
imi plac rasariturile, vara, mai ales la mare.
Susanul. Chipsurile. Tigarile Kent.
Pestele, de toate felurile, mai ales cel fara oase.
imi placea dulceata (de visine, de trandafiri si de caise) cand eram mica, acum nu mai mananc pentru ca ingrasa.
Mancarea chinezeasca.
Saruturile, palmele din dragoste.
Tandretea barbatilor.
Telefoanele mobile, cat mai mici.
Fotbalistii. Pentru ca au bani si sunt frumosi si nu prea destepti.
Ziarele, presa, saptamanalele, internetul.
Banii.
Ideea ca am o familie.
Sa pozez.
Sa ma dau in leagan.
Sa merg cu trenul, Sageata albastra, in special.
Filmele artistice si de dragoste.
Supa, mai nou. Ciorbele, mai ales de burta!
Berea, alcoolul, in general. Ginul tonic, campari orange, tequilla, Alexandrion. Nu prea imi mai plac liqiorurile.
Sa sufere femeile ca le fur iubitii.
Sa ma sune baietii.
Sa ma plimb cu masina decapotabila, noaptea, sa fie cald, sa vad stelele si sa sorb un martini cu gheata si lamaie.
Sa ma uit la meciurile cu Nationala
Maslinele verzi umplute cu ardei iute sau gogosar.
Muraturile bine facute.
Creierul pane. Icrele negre si cele de Manciuria.
Scandalurile sexuale.
Cadourile de orice fel.
Apelurile din strainatate.

b.Ce detest?

Detest sa ma critice cineva cu multa lume de fata.
Sa ma tund.
Sa imi las unghile lungi.
Sa dorm la comanda.
Sa spal rufe, vase.
Blonzii plinuti cu par cret si cu ochi albastrii.
Orice om care se baga in intimitatea mea si ma atinge sau sta prea aproape fara sa vreau eu.
Sa ma critice seful
Sa beau suc cu zahar.
Orezul.
Carnea alba.
Mirosul prea tare de barbati, miros amar-imputit, al unui barbat in calduri.
Sa ma refuze cineva cu orice.
Sa intarzie cineva la intalnire.
Vara cu ploaie.
Iarna cu noroi.
Sarbatorile cand sunt singura.
Minciuna.
Mustatile.
Mancarurile moldovenesti
Singuratatea.
Cosmarurile.
Cifrele.
Sa fiu naiva.
Sa fiu incapatanata.

c. De ce mi-e frica ?
Sa ma doara cand fac dragoste
Sa ma doara burta la ciclu
De lupi.
Mi-e frica de moarte.
Mi-e frica de minciuni.
De falsi prieteni.
De disparitia dragostei.

***
S-a trezit si astazi, transpirata si cu asternutul mototolit in jurul ei, ca si alteori. I se facuse frica de moarte, ca si in copilarie. Se palpeaza ca sa vada daca traieste, isi pune degetele pe crestet si il simte tare si se gandeste ca la fel de tare va fi si cand va muri. ii e groaza, ca atunci cand va muri, o va durea sa isi lase corpul in nemarginire. Ce se va intampla cu ea atunci?
Se ridica din pat cu inima batandu-i gata sa sara din piept; tremura, se duce la baie, aprinde lumina - uneori se loveste cu capul de usa - luminile ii strepezesc creierul si in sfarsit se priveste in oglinda. Vede din ce in ce ai clar in fata ei un cap de fetita rebela, cu parul lung, negru si ciufulit, cu ochii mari si verzi, cu cearcane, cu nasul in vant si, cam intotdeauna, cu cate o mica zgaiba in varful lui (are mania sa isi scoata cosurile cat de mici si de invizibile ar fi ele. Deobicei facea acest lucru de cate ori o preocupa ceva foarte tare, cand are o problema nerezolvata. A invatat acest enervant obicei de la mama ei care o urca pe genunchi, cand avea vreo cinci ani si o pigulea cu unghiile pe obraz.)
Se freaca pe fata cu apa, apoi se aseaza pe WC, isi desface picioarele, se uita sa vada daca pulpele albe sunt la fel de slabe sau a mai pus vreun bob de celulita pe ele; si face pipi. Face pipi des pentru ca bea multa apa noaptea; o obsedeaza chestia asta, de cand a auzit ca poate face pietre la rinichi pentru ca mananca sarat.
Apoi, daca nu are somn, isi ia vreo carte si o citeste la baie.
Ieri noapte a avut norocul sa adoarma la loc, si pentru ca era sambata, urma duminica si duminica era ziua ei libera.

“O sa merg mai departe”, isi spune, fara nici un fel de chef. “ O sa imi revin. O sa iubesc din nou. O sa ma razbun.”
va urma

Comentarii

Postări populare