Despre mine, un altfel de jurnal. Partea 1

sa va spun secretul meu?
Ok. daca sunteti asa de curiosi o sa fac si asta. Tot ce am facut de cand am inceput sa inteleg ce e pe lumea asta a fost sa incerc sa devin cea mai buna actrita. Si am cam devenit.
Mi-am dorit chestia asta de la vreo 4 ani, dar mama nu vroia sa fac actoria.
Asta e. Am facut-o asa cum am putut eu.
Facand presa, psihologie, drept, muzica,sport...cunoscand cele mai frumaose si bune persoane dar si jegurile societatii.








Sunt oarecum incantata ca de cateva zile "bagabonzii" din Colentina nu imi mai fac complimente de retarzi, ci ma saluta cu respect numindu-ma: "LEBADA NEGRA" sau "CEA MAI FRUMOASA LEBADA".
Asta inseamna ca undeva in mintea unor inculti sticleste si ceva cultura si ca si cei mai slabi de inger concetateni vibreaza cand vad ceva de calitate, ceva frumos, ceva din suflet.
Ma refer la baletul improvizat de mine cu hainele care mi s-au oferit atunci, pe loc, nu ceva de calitate sau pe masura mea. Ca asa e in teatru!

Ok, pentru cine nu a fost atent sau nu a priceput, repet: aparitia mea la CAPATOS zilele trecute - ca toate aparitiile mele de la inceput si pana acum- a fost doar un promo la actualul spectacol pe care trupa noastra de teatru formata din catalin lungu, cristi pantea si regizorul si actorul cristi toma il sustine in aceasta perioada. deocamadata avem spectacolul IMAGINEAZA TI CA ESTI DUMNEZEU, dar vor mai fi si altele.

pentru cei care inca odata nu au inteles ca aparitiile mele la UN SHOW PACATOS nu sunt la nimereala, ci sunt numai si numai ptr a promova diferite firme pe care eu le promovez si sunt pr-ul lor, spectacole, aparitii,evenimente - unde particip, prieteni sau reviste, ziare,... SA MA PUPE DIRECT IN DOS!:)
:))



va urma acest jurnal al meu cam toata vara :)
nu uit si de roman,
o sa revin cu FETELE LUI JIMMY ULTIMELE PARTI, CAT DE CURAND!
VA SARUT!

PS. APROPO. AZI(ACUM) TREBUIA SA FIU LA CAPATOS - acum incepe ultima editie in direct a emisiunii, caci sapt viit sunt toate inregistrate, SA FAC CEVA SPECTACULOS PTR MULTI BANI. chiar f multi!
AM PREFERAT INSA SA REFUZ INVITATIA LOR CA SA STAU ACASA SI SA REPET PTR PIESA DE TEATRU PE CARE O PREGATIM ( CATALIN, CRISTI SI EU) LA GIOTTO. SI SA FAC O RETETA PTR SITE-UL WWW.STL.RO UNDE MAI COLABOREZ PTR ACEA RUBRICA DE RETETE CULINARE. A, SI EVIDENT, SA SCOT NISTE POZE PAPARAZZII PE CARE LE-AM FACUT PTR ZIARUL UNDE LUCREZ PE BANI, LIBERTATEA. ASTA IN CAZ CA CINEVA NEF..UT LA ICRE COMENTEAZA "CA UNDE LUCREAZA OARE POPEASCA?". POPEASCA FACE TEATRU,FILM,ROMANE, MUZICA SI SCRIE LA ZIARUL LIBERTATEA. SI CAND ARE NEVOIE SA CHELTUIE BANI SINGURA LA PISCINE DE FITZE - CA EA NU ESTE CA TOATE TARFELE CARE O SUG PE BANI SI SE DAU DOMNISOARE FINE SI PREZINTA EMISIUNI DE SUCCCCES, DAR LING GAOZUL LA NISTE NENI DE VARSTA LU BUNICU' - SE MAI DUCE SI PE LA EMISIUNI.
PUNCT.
HAI PA!
:)))

Comentarii

Postări populare