Despre falsitate si unii "prieteni"




De ceva timp colaborez la un super ziar. Cine stie, stie, cine nu, sa investigheze daca vrea. Cert este ca sunt foarte fericita cu noul meu serviciu, pot sa spun ca de mai mica mi se parea ca sa ajungi sa lucrezi in acel loc este o culme a carierei. In fine, ciudat este ca de cand am dat semnale ca lucrez acolo, mai ales pe FB, foarte putine din amicele mele de pe Facebook m-au felicitat. :D In ciuda faptului ca postez periodic linkuri cu interviurile sau articolele mele din L.

Oare mai trebuie sa scot multe coji din ceapa pana ajung la miez? Oare mai ramane si de miez? Oare oamenii au asa de multi dusmani si asa de putini prieteni? Bine ca stiu :)

Oricum, multumesc prietenilor care m-au sunat sa ma felicite si le zambesc de undeva de departe invidiosilor, mai ales invidioaselor care spera sa pic undeva jos, unde si-au dorit mereu, dar unde, pentru ca iarba rea nu piere, nu voi pica niciodata, decat daca eventual, o sa imi bage ele pumnalul in gat. Si nici atunci.

Apropo de acest lucru, o sa il citez pe colegul meu de scena, amicul meu actor Catalin Lungu care mi-a postat pe Facebook asta:
LUMEEEEEEEEEE,LUMEEEEEE!!! Cei ce n-au vazut, si vor sa vada spectacolul "IMAGINEAZA-TI CA ESTI DUMNEZEU", dupa Matei Visniec, jucat vara asta la Black Box Studio Sud (teatrul de la Spiru HARTE, Facultatea de ARTE), au ocazia luna asta intr-o noua si inedita reprezentatie, adaugiri de personaje MEGA-CUNOSCUTE si TALENTATE,o alta locatie: PUB <>, din TEI.....Pret intrare: cativa LEI...DACA VREI SAU DE NU VREI!!!!!!!! V'asteptam in numar mare, nemti, francezi, SI CHIAR EVREI!!!............pe 20 iulie, cu personaje MEGA-CONTROVERSATE.Vino cu cine vrei, la <> in TEI!!!!!!!!!!!!!!! (mai multe detalii in curand)

Ca sa va explic, peste 2 saptamanai cine vrea sa ne vada ne va vedea la club GIOTTO, Teiul Doamnei 9 A, o sa fim intr o piesa dupa Matei Visniec.;)
Va asteptam:)

Comentarii

Postări populare