Fetele lui Jimmy Capitolul 5

(Am anuntat in urma cu 7 zile, si iata ca ma tin de cuvant, ca voi publica timp de o luna, pe fascicole, primul roman scris de mine, "Fetele lui Jimmy", aici, pe blog. Enjoy! Probabil ca dupa acest lucru, o sa mai urmeze tot aici si celelalte romane ale mele.)(imi cer scuze ptr eventualele greseli, aceasta varianta este cea necorectata)



Pentru ca ati fost tare cuminti si dragutzi si ma cititi chiar fara sa promovez romanul pe la TV sau prin ziare, shi vad ca uneori sunteti si 12- 15 sau chiar mai multi pe blogul meu, sau ma rog, pe site ul meu, o sa va ofer azi inca o particica din roman :) sper sa va faca placere sa o cititi.

Wkd placut shi frumos mai departe!


Puncte puncte


-Bai terminati acolo! inceteaza cu pistolul ala, tipau niste barbati iesiti pe o terasa.
-Hai, mergem la un hotel aici si ne-o punem, sau mi-o sugi in masina? intreba nebunul fara sa-i pese de rana fetei sau de vocile care incepeau sa se auda din jur.
-Nu merg la nici un hotel. Esti un idiot. (am taiat : Cara-te de aici.)
Baiatul ranji dezvelindu-si doi dinti pusi in fata si mai trase odata cu arma la un deget de obrazul fetei. Era slab si fata lui, la lumina neonului rosu de deasupra barului de striptis din Brasov, arata ravagiile multor nopti demente. Masina se indeparta rapid.
Ilina isi duse degetul la tampla. Rana nu era prea adanca, din fericire.

-Nu pot sa cred ca sunt aici, ca sunt asa..., spuse ea cu voce pierduta, privindu-si mainile murdare cu propriul ei sange.
-Hai, lasa, ca nu mai trebuie sa stai asa mult! La ora sase incep sa circule microbuzele spre Bucuresti!
- Nu merg cu microbuzul, o sa iau un taxi.
- Vai domnisoara, o sa va coste o gramada de bani! si apoi, toate firmele de taxi de aici sunt controlate de baiatul asta, e mahar baban aici, tasu’ e sefu’ la taxi-urile de aici. E smecher. E posibil sa va prinda din nou. Eu va zic sa luati microbuzul.
- Lasa, ma ca domnisoarei poate ii e scarba de circulatia in comun.
- Ar trebui sa nu ii mai fie scarba, acum doua ore era sa o mierleasca…spuse un altul.
- Hai ma Viorele, ce’s vorbele astea ? O superi pe domnisoara.
Afara se crapa de ziua.
Ea incerca sa isi adune gandurile. Cativa nenorociti incercasera sa o violeze pe ea si pe prietena ei, dar reusisera sa scape.
« Nebunul » cu Porsche-le o rapise la un moment dat pe ea, apoi un altul venise cu un BMW si o fortase pe prietena ei sa urce la el in masina. Telefonul Ilinei nu mai avea de mult baterie si ea s-a decis sa il inchida, poate ca asa isi mai revenea. Pancarta cu “Bar de Striptis” scartaia si se legana in vant ca in filmele cu cawboy. Badyguardul ii tampona rana cu gingasie cu un servetel.

Cei trei chelneri si bodyguardul au adus-o pe Ilina la intrarea in Gara Brasov, la statia de microbuze. Era o dimineata destul de rece in ciuda faptului ca era luna august.
-Daca nu mai stai cu mine, vrei sa imi dai numarul tau de telefon macar? , o ruga bodyguardul, care ii marturisise intre timp ca este un fost puscarias si ca de cum a vazut-o, s-a indragostit de ea.
-Nu pot sa mai stau, spuse Ilina, clipind tot mai des. Mi-e somn, ma duc in microbuz, ingaima ea (nu vroia sa le spuna ca are lentile de contact si ca nu avea solutia de protectie pentru ochi si lentile la ea, pentru sa nu para o enervanta fata cu bani gata de Bucuresti. Poate ca ar uri-o si ei.) Nu pot sa iti dau numarul meu, am un prieten, minti ea, gandindu-se totusi ca poate se va impaca cu Jimmy. Mi-e foarte somn, o sa dorm un pic, te rog sa pleci.
-Bine atunci, daca ti-e somn, iti spun la revedere, ii sopti, cu tristete, fostul puscarias, apoi se indeparta agale de microbuz.

« Mai bine i-as fi lasat numarul meu de telefon. M-am simtit bine cu el. M-a ajutat. ii placea de mine. Normal, isi spuse tot ea, ca ma placea, dupa cinci ani cu aceeasi femeie si doi dintre ei petrecuti la zdup, cred si eu... Dar nu era cine stie ce. Nici masina nu avea. Poate vine, totusi, inapoi? Nu, nu e el. Nu-i nimic. As vrea sa adorm. Sa ma trezesc la Bucuresti.”
****************************************

va urma.

Comentarii

Postări populare