Imi pare rau de unii, ptr. ca mereu am dreptate...








Si sa mai stiti ceva, un punct slab de-al meu: eu nu ma razbun, dar Dumnezeu se razbuna in locul meu. Mereu se intampla asa. Am avut cateva conflicte cu persoane mai mult sau mai putin publice. Niciodata nu am mers pana la capat cu razbunarea, caci s-a intamplat ceva nasol ptr acea persoana, de fiecare data. Ori a divortat, ori s-a imbolnavit, i-a ars casa, si-a pierdut banii, a avut accident, si-a pierdut o parte din familie sau peste un timp alta parte a presei a dat exact materialul pe care l-am dat si pe care multa umea nu il credea in revista mea.
Reciteam postarea cu dialogurile cu Oana Mares,


pentru ca am observat ca este in topul celor mai citite postari de pe blogul meu, si realizam ca la vremea aia - ea era inca maritata cu Augustin Viziru-, desi nu stiam decat de un amant, nu de 3!!!!, dar se dadea tare smechera si fitoasa cu mine. Vreti sa mai stiti ceva? Stiti cine a fost printre primele persoane care a consolat-o la telefon dupa divort? Ioana Popescu...

NU am timpul si nici cheful sa fac o lista publica cu toti cei care mi-au gresit si si-au luat o foaaaaarte rau ulterior, doar ca trebuie sa spun ca imi pare rau de Aurelia Petrache ca are hepatia C. Regret sincer.
Nu stiu daca ea, pentru ca o cunosc foare bine si este extrem de nesimita si de falsa, daca regreta ceva din cate rautati mi-a facut de-a lungul timpului ( sa incerce sa imi agate prietenii, sa ma barfeasca sefilor sau vedetelor, sa imi scrie textele extrem de la misto si extrem de prost si sa muncesc eu de 20 ori pentru ea, sa imi dea stiri false ca eu , ca sefa sa mi-o iau in bot, sa ma cheme la evenimente unde ea era PR (si isi lua bani!)si sa scrie texte false si inventate despre mine fara ca macar sa ma intrebe, sa imi fure bani prin faptul ca era ea PR unei vedete care imi datora bani si sa nu o lase pe vedeta sa imi dea banii aia etc etc etc)CE sa va mai zic dragi vedete cafemeia are 10 conturi false pe FB cu nume de baieti si ca asa incearca ea sa stoarca stiri de voi, "prietenele ei, vedete"!

Dar eu, fiind foarte fericita, iubita, sanatoasa si evident incomparabil mullllllllt mai frumoasa ca ea imi este mila sincer ca ea este bolnava, somera, trista, singura si cu 2 credite la banca. Aurelia, trebuia sa te rogi la Dumnezeu din suflet sa te ierte pentru cate ca....i ai mancat despre prietenii tai, despre persoane publice si despre vedete, in general, de-a lungul anilor si poate Dumnezeu te va ajuta.

Incepand de la fosta nevasta a lui Hagi, care din cauza ta s-a despartit de Hagi, Oana Zavoranu, despre care tu si ..... inventati ca tot felul de nemernicii, pana la Cristi Brancu pe care il barfeai in ultimul hal - ziceai ca este gay, nebuno'! desi ai lucrat cu el 8 ani - si cum m-ai manipulat sa plec de la VIP ca sa ajung sa lucrez cu voi. Sa mai spun despre cum o barfeai pe Sonia Trifan si apoi ii cerseai rochite gratis? Sa mai zic despre cum te dadeai la toti prietenii colegelor tale si toti faceau misto de tine?! Sa spun cum vorbeau anumiti sportivi despre tine, ca te faceau "baba stirba, grasa si imputita?", sa spun cum iti miroseau picioarele la redactie? Sa spun ca nici pana la 40 de ani nu stii sa pui cratima unde trebuie si in schimb pui virgula intre subiect si predicat?
A, sa mai spun ca era sa omori un om cu masina si ca ai reusit sa scapi...oare cum?! Sa spun cum il barfeai pe Nicu Gheara, pe Gigi Becali sau pe Adrian Mutu? Vrei sa pun inregistrari pe internet cum iti bateai joc de patronii greci, de Eleni,de Gerou sau de Yannis?!


ps. ca sa fie colac peste pupaza, ghiciti cine era una din cele mai mari dusmance ale Oanei Mares din redactia trustului?! Aurelia Petrcahe, care inventa numai postii despre Oana in Star, numai adevarul nu il scria, ca nu il stia, logic.:D

Comentarii

Postări populare