Draga mea Oana.......


Imi place de mor de Oana Zavoranu. De cand am vazut o prima data la Opera, prin 2002, pare mi-se, la una din editiile Galei revistei VIP, unde atunci lucram, era atunci la bratul lui Cove, mie mi-a placut de ea. Era foarte dulce, foarte bronzata si aranjata, ca o papusha. Cove, imi cer scuze ca spun asta, dar pareai rece fata de ea. Ea se baga in tine, era foarta atasata de tine, tu vroiai sa pari dur in public.... Ea vroia sa fie prietena si cu amicii lui Cove, el vroia sa o tina ascunsa.... eu pe ea nu o stiam atunci, nu era vedeta, era "doar" prezentatoare la TVR. Nu aparuse cu niciun scandal, nu era vedeta.... Asta e ideea. Si Marilyn Monroe, de exemplu. Ea a fost superba si cand era de 18 ani, dar nu a devenit vedeta decat atunci cand au inceput sa apara tot feluri de scandaluri... I-am luat Oanei cateva interviuri de-a lungul anilor, mereu ne-am inteles ok. Nu am mai vorbit cu ea o perioada pentru ca doamna Cornelia Ionescu, fosta ea colega de trust, a avut o problema cu Oana. Un proces. Nu intru in detalii. Cert este ca Cornelia mi-a interzis nu numai sa scriu de Oana, dar evident sa o mai pun pe pagina 1, asa cum vroiam eu. Mai mult, Oana si echipa ei, in doua randuri au vrut sa ma angajeze sa colaborez la emisiunile pe care Oana le facea, o data la Kanal d , o data la OTV. Producatorii de la "Pact cu diavolita" sau Diana Georgescu de la Mamitzu production care se ocupa de cealalta emisiune de-a ei de la OTV si mai multe persoane de acolo stiu despre ce este vorba. Cineva a dat telefon si a pus conditia ca pana Oana Zavoranu nu isi cere scuze Corneliei Ionescu eu nu pot lucra cu ea, dat fiind faptul ca era vorba de trustul unde lucram si eu si Cornelia. Banuiti cine a dat telefonul! Nu am stiut acest lucru atunci. Mie mi s-a spus de la redactie altceva, ca Oana nu ma vrea. Abia acum, recent, am aflat de la cineva apropiat si de Oana, si e mine, ca de fapt doamna Ionescu NU a vrut ca eu sa lucrez in televiziune, si mai ales cu Oana, din invidie, evident, pentru ca eu dau bine pe sticla, sunt mai tanara, mai carismatica, mai inteligenta si evident mai frumoasa decat Cornelia - se poate observa foarte simplu, zic eu, privind pozele ... CI a vrut sa o bage pe Aurelia, dar nimeni din TV nu o vroia, "dar Aurelia este inca agramata, da urat pe sticla, n-are haz si spune numai prostii", mi s-a spus. Nu este decat unul din lucrurile rele pe care mi le-a facut aceasta asa zisa prietena a mea, Cornelia Ionescu. Revin mai tarziu cu alte declaratii, caci pe blogul meu pot spune orice!!!!!! De ce o iubesc pe Oana? Pentru ca e sincera, pentru ca e fraiera si buna, pentru ca e naiva ca si mine, pentru ca ajuta oameni, care mai tarziu ii intorc spatele, pentru ca s-a inconjurat de lipitori -ca si mine o vreme-, pentru ca are stil, pentru ca este un om foarte dulce si cult, pentru ca, are anumite scapari si rautaciosii profita de acele scapari pentru a arunca in aer toata cultura sau cunostiintele Oanei. Pentru ca a iubit pe bune, pentru ca regreta din suflet ce face rau, pentru ca este foarte talentata si carismatica. Pentru ca ea Oana!

Comentarii

Postări populare