De ce cred eu ca meciul lui Bute a fost blat


In urma cu vreo 4-5 ani trebuia sa ajung in Canada la un meci de-al lui Bute. Din diferite motive (printre care faptul ca cei de la ambasada m-au amanat ptr a doua zi ca sa ma duc sa imi fac viza(in ziua zborului),- ptr ca tatal meu si jumatate din familie se afla in SUA si trebuiau sa "investigheze" cazul meu ca nu cumva sa vreau eu sa raman colo :)))) - ), m-am enervat si nu am mai plecat. Din perioada aia am inceput sa ma imprietenesc cu cei din staff-ul lui Bute (am stat pe atunci vreo 5 ore de vorba la masa cu reprezentantul din Canada al lui si cu Rudel Obreja, la un restaurant de vreo 5 stele unde ma invitase Oana Roman). Pot sa spun ca era un sportiv in crestere, si atunci chiar nu s-ar fi pus problema sa se faca vreun blat.

Pentru ca am vazut acel meci(unde trebuia sa ma duc si eu) si urmatoarele, dar la TV, a inceput sa ma intereseze boxul. Am facut cateva ore la World Class, apoi la o sala mica din zona Dorobanti, apoi la Kempo, o mini pregatire, pentru o emisiune TV. Ador boxul, antrenorii mi-au spus ca desi par slaba, am muschii dezvoltati (da, cand eram mai mica, prin liceu, faceam cate 100 de flotari ca asa speram eu sa imi creasca sanii ),am o lovitura puternica si talent, pacat ca nu am timp sa il fac prea des.

V-am spus cele mai sus ca sa vedeti de ce imi pot da eu cu parerea asupra unui sport barbatesc. M-am uitat impreuna cu prietenii la ultimul meci al lui Bute. Reactia simpla, primordiala a lumii este sa zica: "Bute a fost varza, e sfarsit de cariera, e terminat, ce i-a tras-o englezul"... altii mai marinimosi sau nationalisti ar zice: Pai daca a luptat pe terenul lor?" sau "Ala avea mai multa experienta" sau "a avut o zi proasta, lasa nene, data viitoare i-o da el in mufa englezului!"

Ce pot sa spun insa eu, stiind cateva lucruri din interiorul federatiei de box, sau avand anumite informatii despre situatia financiara a lui Bute si a Federeatiei, dar si avand anumite studii de psihologie si parapsihologie, care ma fac sa inteleg ce gandeste o persoana, doar studiindu-i ochii, mimica, mainile, ticurile, miscarile umerilor, pozitia piciorului etc.... este ca mai degraba a fost un BLAT.
(A, si ma mai bazez pe ceva. Pe Mircea Badea. Mircea Badea a descris la TV , cu cateva zile inainte de meci, adevarata lupta care trebuia sa se poarte in ring. Daca nici omul asta(Badea) nu le are cu inteligenta, cu sportul, cu boxul, sa nu ma mai strigati pe mine Popeasca...)

Cum am spus, sunt doar supozitiile mele, asa cum Poirot isi baza deductiile pe "micile lui celule cenusii", asa si eu, spus aceste lucruri. Pot insa, folosindu-ma de zic eu, inteligenta mea emotionala, sa prevad cum a fost facut acest blat (adica in mare, termenii discutiei) cat si continuarea "telenovelei". Asadar eu cred ca Bute a fost sfatuit/rugat/santajat de cineva ca sa piarda acel meci, in schimb posibil sa i se fi promis alte contracte avantajoase si(sau) o marire a sumei pentru care initial trebuia sa se bata cu Froch. Plus ca, probabil, i s-a spus ca va avea si revansa lui Froch, adica acasa in Romania, sau acasa in Canada. Unde desigur il va bate mar pe englez.

Daca n-a fost cum zic eu, imi cer scuze. Eu nu vreau sa fac un mare tam tam din acest editorial, sa ma duc pe la TV cu el samd. Dar ma rodea de cateva zile sa o zic, si uite, am zis-o.

Comentarii

Postări populare