Sa inteleg ca fanii emisiunii Burlacul sunt gay?!

Cred ca....... cred ca sunt chiar fraiera ca il apar pe fostul "burlac" de la Antena 1 de ceata de fete disperate care l-au atacat. (evident, totul era de show...) Dar imaginea generala e ca... ala e un miso
gin, si ca fetele vor un baiat cu bun simt. sa va zic eu adevarul din spatele ( sa nu zic curul) show-ului?! Va zic. Cat despre Draghia, desi nu il cunosc, il voi apara. uite asa. deci in ciuda faptului ca emisiunea se numeste "burlacul", e o emisiune unde apar tot felul de gay pe post de cuceritori, care cica vor sa isi gaseasca perechea intr-o femeie de la tzara (asa pare!) sau hostessa de la nu stiu ce alta emisiune din trust si legata prin contract sa apara la TV la orice c..t de show... Deci, revin! vad niste gay idioti, falsi, mincinosi pe post de BURLAC, si o serie de pitipoance si tarance cu un neuron blond, tampite, false si taaaaaaaaaaaaaaare fade... intre toti astia am descoperit chiar un barbat pe bune. un roman normal la cap: draghia. ei bine, ce se intampla cu acel roman/barbat normal la cap care le spune verde in fatza retardelor, ca sunt grase , proaste, false, nasoale, si pe interes etc.... Il dau astia afara...! tare!
, si aduc il locul lui un tip care miroase de la o posta ca e gay... ca si predecesorii lui (in afara de draghia). inca ceva, eu sunt una din primele ziariste si persoane publice care a aparat si apara drepturile homosexualilor. Cred ca si datorita mie, artic 200 a fost scos din codul penal, poate datorita mie, si articolelor mele din ziarul Ziua si Tinerama, baiatii cu bucle eu voie sa se pupe in public cu alti baieti fara sa fie luati la bataie! Dar ma enerveaza gay-ii care nu isi recunosc orientarea si ne mint si se dau hetero! Ma scot din minti! Astia gen Fuego...... etc.. Ma rog, se stie cine si cati sunt! Apropo de gay, pe blogul meu de stiri, gasiti ceva despre treaba asta. Repet, chiar ii sustin, ii ador, ii plac, ma plac... gay-ii au farmecul lor aparte. Dar mi se intoarce stomacul pe dos cand vad un gay care se da barbat hetero si care face complimente doar pentru ca primeste 500 de euro de la Antena 1..... ........................ in fine, nu zic mai multe, acum. Draghia, baiete, ai zis tu niste chestii despre mine, cum ca cica iti place subratul meu sau nu mai stiu ce, te iert, nu ma cunosti, si logic, ai auzit si citit si tu niste aberatii despre mine, dar pari barbat adevarat nu ca gainile alea de se dau BURLACI. ps. am o propunere si o intrebare ptr producatorii emisiunii BUR.GAY.UL... Daca tot bagati ca si burlaci niste gay, de ce naiba nu faceti o emisiune pentru gay?! sau va e rusine? sa inteleg ca nu aveti coaie? totul e pidosnic? TRIST!

Comentarii

Anonim a spus…
De mult timp n-am mai citit aşa o conopidă de text (poate pentru că nu frecventez presa tabloidă). Doamna ziaristă ar trebui să mai dea pe la vreo şcoală înainte de a se bate cu pumnu'n piept că, vezi doamne, cine e ea.
PS: n-am nimic cu persoanele incriminate, dar exprimarea, greşelile de toate felurile, lipsa de logică, salturile de la o idee la alta, aşa, ca-ntr-un monolog la limita delirului schizoid... mai rar.

Postări populare