Oana + Pepe = LOVE



O sa reiterez aici ceva ce am spus mai demult si nimeni nu ma credea.(spuneam ca sunt sanse ca Pepe si Zavo se se impace)

Cum stiu? Sau cum simt?! Simplu, sunt scorpion cu mari puteri :D, - au zis astrologii -, magnetice si asa mai departe, si simt niste energii. Stateam la 5 cm de Oana la Un show pacatos, il auzeam pe Pepe pe telefon din regie si am simtit, in timp ce el radea la telefon de o gluma de-a Oanei, iar Oana radea si ea de rasul lui Pepe, ca mult n-o sa mai rabdea sa stea certati.

Va fi desigur o impacare ca in filme, vor urma proiecte cu ei doi si mai multe poze, paparazzi, poate si un copil, vacante, ceva frumos, pentru un cuplu care, se pare, este legat de mult prin KARMA.
(I-am zis si Oanei asta in timpul pauzei de la Antena.)

Sa revin. Stateau in orice clipa, pe vremea cand erau impreuna, legati, lipiti, se pupau mereu, se atingeau, se iubeau. El lumina, ea lumina. Cand erau impreuna.

Nu stiu cand, dar in curand, simt ca se vor impaca. Problema e alta....

Cum scapa Pepe de clanul Pastrama?
Ca de biata Raluca, sa zicem ca ar scapa usor, nu de alta dar pare o fata intelegatoare. Insa cand il vad pe fra-su zici ca sunt in Sin City...:I

Oricum, sa va mai spun un secret, in culise la Antena 1 cam toata lumea spunea asta. Si nu neaparat ca sa auda Oana.
Pepe pare plictisit deja de noua "s-o tzie", si nu stiu de ce, un pic abatut.
Extrem de orgolios insa...
NU va ceda usor.
E ca la sah.
Am senzatia ca Zavo i-a luat regina regelui. Nu imi dau seama cum.
Le tin pumnii. Sunt perfecti numai impreuna, parerea mea.

Comentarii

Anonim a spus…
Ioana, oricum te iubeam pentru frumustetea si curajul tau, dar cu ce ai scris acum m-ai facut fericita si fana pe veci!
Mariana C.
Ioana Popescu a spus…
Multumesc , am scris doar ce am simtit! te pup!
Anonim a spus…
Si eu cred Ca Pepe s-a cam legat la cap, probabil intr-un moment de nebunie a "deflorat" pe cine nu trebuia, disperat sa aiba un copil..a lasat-o gravida pe Raluca si de acolo si-a cam pus un clan in cap. Usor nu va fi, eu cred ca nu prea avea de ales...Nu am nimic cu Raluca, e o fetita de 21 de ani, dar imi pare rau daca ea si bebe vor avea de suferit din cauza orgoliilor cuplului Oana si Pepe. Si desi NU as vrea sa-l consider un impediment, un copil este sau ar trebui sa fi o binecuvantare, Pepe nu-si va lasa usor copilul. Gandindu-ma ce este in sufletul Oanei, dar si al lui Pepe, mi se rupe inima. Am simtit si eu acea legatura intre ei care nu ar putea fi rupta de nimeni si de nimic...Cristina

Postări populare