Cantam pentru campania umanitara a lui MICKEY ROURKE!

PREZENT in aceste zile in ROMANIA, la studiourile CASTEL FILM, pentru filmarile la western-ul “DEAD IN TOMBSTONE”, faimosul MICKEY ROURKE a observat ca BUCURESTIUL este impanzit de caini vagabonzi si a decis sa construiasca niste adaposturi.




(articol din www.stl.ro)


Mare iubitor de animale – asta si datorita relatiei cu Ioana Popescu – manelistul Razvan de la Pitesti a decis sa sara in ajutorul faimosului actor.

Logodnicul sexy-ziaristei, poreclit deja “Adi Minune al doilea” datorita vocii aproape identice cu a faimosului interpret de muzica lautareasca, ne-a marturisit in exclusivitate ca intentioneaza ii dea lui Mickey Rourke o mana de ajutor.

“Eu iubesc animalele! Noi la vila noastra din Pitesti avem pe putin 7 caini. Cert este ca a fost o coincidenta in ceea ce priveste povestea cu Mickey Rourke! Ador filmele cu el: «Black November», «Nemuritorii», «Omul de Otel», «Eroi de Sacrificiu». Cand a ajuns in Romania, nu mi-am permis sa il deranjez ca sa ii cer un autograf, desi Ioana, logodnica mea, m-ar fi putut pune in legatura cu el, prin cunostiintele ei, nu am apelat la ea. Sunt o fire mai mandra si sunt si un pic misogin! Cu voi baietii de la www.stil.ro e altceva! Poate ajung la Mickey Rourke pentru ca imi place acest proiect al lui cu cainii, si chiar vreau sa ma implic!”, a declarat Razvan pentru STL.RO.

Mickey Rourke, alaturi de un maidanez din Bucuresti

Fara numar… pentru Rourke!

La ce s-a gandit logodnicul Ioanei, mai precis?! Ei bine, interpretul de muzica lautareasca vrea sa sustina un concert – evident, fara a percepe vreun onorariu -, urmand ca banii stransi sa fie donati campaniei lui Mickey Rourke.

“Vreau sa cant gratis pentru acest proiect al lui. Mi se pare extrem de misto ca un strain, si mai ales, o vedeta de la Hollwoood, sa vrea sa ajute tara noastra! Noi de ce sa nu il lasam pe el sa ne ajute? Multi nu iubesc cainii, spun ca ei nu au suflet… Eu ii contrazic! Am observat ca uneori cainii sunt mai buni decat oamanii. Sunt si cazuri, si imi pare enorm de rau cand aud la stiri, de caini turbati sau informetati care ataca oameni, dar de aceea trebuie sa lucram in acest domeniu cat mai multi, sa creem centre pentru cainii castrati, ca sa ii aducem acolo, ca sa nu mai existe cazuri izolate de astfel de atacuri pe strazi.

Ioana, alaturi de 3 dintre cei 7 caini ai logodnicului ei

Asa ca vreau sa cant gratis pentru Mickey Rourke, ca sa strangem bani pentru proiectul lui! Am aflat ca va mai sta un pic in Romania, mai mult decat isi programase, pentru ca ii place foarte mult tara noastra, asa ca zilele sau saptamanile urmatoare, sper ca ajutati de voi, dn presa , evident, sa ne unim ca sa facem cat mai frumos acest proiect!”, ne-a mai spus Razvan.

Au terminat filmarile la videoclip!

Pana una alta, manelistul si viitoarea lui sotie, Ioana Popescu, au terminat filmarile la cel mai nou videoclip al lor, intr-o discoteca din Pitesti. Suntem curiosi acum daca cei doi porumbei, adica ziarista si manelistul, nu vor fi invitati sa participe la “Dead in Tombstone”. Nu de alta, dar Ioana ia lectii de actorie si se pare ca vrea sa se apuce serios de filme iar Razvan, dupa cum ne-a marturisit, este cel mai mare fan al lui Rourke! Chiar si asa, sa nu uitam ca din Trivale la Hollywood este drum lung…

Campania pentru cainii maidanezi a reinceput! http://www.stl.ro/exclusiv-logodnicul-ioanei-canta-pentru-mickey-rourke-foto-59389.html

scrieti-mi aici daca vreti sa ajutati! merci!

Comentarii

Anonim a spus…
Hai sa fim seriosi domnilor!!! Daca si asta se crede artist ce sa mai spunem de adevaratii artisti. Acest baietel a fost luat de Dragos de la trupa K-Meleon si dus la studioul lui Emil Enescu si Ionut Udrea din Pitesti. Ionut a tras multe cu el sa il duca prin televiziuni pe la Bucuresti si i-a dat cantari prin Timisoara. Drept multumire nu a stiut sa ii spuna omului un multumesc. Nici acum nu pot sa imi dau seama cum de a avut acest om incredere in acesti oameni. Asta este subiect? Chiar nu mai aveti ce sa scrieri despre adevaratii artisti? Avea dreptate Bebe Ivan cand spunea despre o tanara ziarista, poate chiar logodnica lui Razvan, nu-mi mai amintesc numele ei, ca i s-a terminat cerneala. Ma intreb ce o fi zis Adrian Minune cand o fi auzit ca Il comparati cu acest lautar de duzina. Adrian a fost unicat in felul lui si nu a incercat sa copieze pe nimeni. Ma mai intreb cat o fi platit sa se scrie despre el. Un sfat daca se poate, sunt foarte multi artisti in Arges despre care se pot scrie mii de pagini...

Postări populare