Cand, unde, de ce si cum am intrat eu in presa....

Era intr-o frumoasa zi de toamna. aveam putin peste 18 ani. Tin minte ca ma faceam la par cu henna (avem parul lung, nu extensii, ca acum), cred ca purtam o jaketa grena de catifea raiata si blugi. tremuram de emotie ... si un nene, coleg cu mama la Filmex, si fost coleg sau ceva de genul asta de liceu cu mihai palsu (pe atunci, palsu era unul din redactorii sefi ai unui cotidian foarte importnat pe vremea aia, ZIUA) m-a condus pe niste trepte (cam vechi), pe o scara, la etajul 1, spre biroul red sef de la ziarul ZIUA. DE aici e poveste. De aici a inceput nebunia mea... cu presa. Pentru ca a vazut ca aveam tupeu, Palsu mi-a zis: "tu poti sa intrii si in gaura de sarpe!" si m-a trimis la ... investigatii si asa i-am intalnit pe mara, pe braescu, pe marilena nedelcu si pe multi altii, ziaristi de staiff. stoian era, parca, la social . intr-o zi, pentru ca se cam dadea la mine, si a mers dupa mine pana la magazinul Eva (adica cam juma' de statie), eu am simtit ca este in spatele meu si m-am oprit ,ca cica sa ma fac ca ma uit intr o vitrina.(mama ma avertizase, ca sa zic asa, sa nu ma imprietenesc cu el) si desi se prefacea a fi foarte galant, am ascultat o pe mama si i-am aruncat-o: "io sunt fata lui erika!..." ati vazut o persoana muscata de sarpe? asa a fost stoian atunci.... :)),si de atunci, asa a ramas, in ceea ce ma priveste. desi eu nu am nimik cu el, omul are o problema ca sunt "fata lu' Erika". ma rog... creier de misogin senil si limitat dar simpatik pana la urma, asa e el... Revin.am invatat multe de la colegii mei de la ZIUA. pe atunci, cred eu, ca se facea adevarata presa. fara aparate foto care fac poza instant, ci trebuia sa o developezi si o sa faci tu in laborator, fara google, fara Facebook. (Pe atunci monden era doar la revista VIP.) Am vrut sa ma mut peste cateva luni la social. Investigatiile erau prea naspa ptr mine. Nu imi placea sa citesc zilnic buletine de stiri despre femei casapite, violate, copii ucisi, criminali, hotzi... La social m-am imprietenit cu Rene. Seful de acolo. Daca Marinela Nedelcu( de la investigatii) m-a ajutat sa scriu prima stire (despre grevistii foamei si Dan Iosif), Rene m-a ajutat sa imi descopar stilul. sau ceva de genul asa.:) Dupa ce ii dactilografiam (prin telefon sau de pe fax) stirile Florianei Jucan - era vedeta redactie atunci - , care era pe la Parlament, dadeam o raita la cultura, la Manuela Golea, si scriam cate o stire despre filmele lui, sa zicem, Pintilie. Deobicei stiri nou noute, fresh... ce sa zic... nu le stiam decat eu, care trageam cu urechea la ce vorbesc la telefon mama si Pintilie....si ei doi. .... Intr-o zi de primavara am vazut un baiat superb cum intra pe usa la depart. social, unde ma mutasem. Si m-am indragostit pentru totdeauna. Era un tip rebel, cu aer asiatic. Asa a fost sa fie. :) Dar despre treaba asta, poate, altadatata... vroiam doar sa va zic despre primele mele treburi cu presa.... pe vremea cand pamfile probabil ca era ovul iar bahmuteanu era o reporterita plinutza la Teo si Mircea Show iar Prima TV inca nici nu se inventase.... ce sa mai zic de alte chestii:)
revin, maine! cred, si cu poze!

Comentarii

Postări populare