Bianca


Este o postare pe care nu credeam ca o voi scrie... prea curand. Are legatura cu prietenia, cu cinstea, cu iertarea, cu frumusetea, cu Pastele.
Bianca mi-a spus in culise dupa emisiunea de la Capatos ca sunt frumoasa, ca sunt tare si ca sa am grija la rautati si la invidie... Am pupat-o si ne-am urat numai bine.
A fost o emisiune mai aparte, in care s-au votat cele mai sexy persoane publice iar eu am fost nominalizata - sincer, stiu ca mai sunt multe fete frumoase in show biz, nu numai cele care am partcipat... nu spun ca nu aratam bine toate, dar cele cau lipsit sunt si ele frumoase. Totusi trebuie sa ai putin curaj - IAR EU AM DESTUL! - ca sa nu iti tremure curu' ca vei intra la Capatos in direct, votata si disecata de trei MONSTRII SACRII ca sa zic asa, ai show-bizz-ului mioritic - Mizil, Bianca si Pepe.
(Pentru ca sunt o persoana extrem de curajoasa, extrem de indaratnica, extrem de corecta, am acceptat sa particip.)
Sa revin.
Bianca m-a surprins placut. Mi-a dat numai 10...
Pentru ca nu a fost rautacioasa fara motiv, pentru ca a fost finuta, pentru ca a fost corecta si pentru ca nu era pe interes. Acum cand m-am certat cu "sefa" de la Star, acum cand nu mai revistele SOC si CE, putea sa zica ca nu mai are nevoie de mine, si desi aratam bine, sa imi dea alte note. Arat bine, poate mai bine acum ca in trecut. Asta este, este o chestie de familie... Suntem sanatosi, traim mult, facem nervi celor din jur, aratam mai bine dupa 30 de ani si suntem cu capul in nori... :)

Sa revin la Bianca.
Bianca este o tipa care, ca si mine, s-a luptat cu invidiile unora, cu betzle in roate, s-a luptat cu silueta, s-a luptat cu show-bizz-ul ca sa dovedeasca ca poate mai multe decat niste panarame care sunt promovate nu stiu unde ca prezentatoare doar pentru ca le-o s..g "nu stiu cui important".

Cel putin in ultimul an, Bianca m-a surprins placut pentru ca era doar cu Cristea. Un tip normal, care o iubea, care era gelos. Si acum e tot cu el.

Byby arata superb, este un om de TV foarte bun, este o tipa inteligenta. I-as fi spus-o si altadata, dar atunci ma enerva cu remarce ciudate in emisiune...

Byby, si sa-ti spun ceva, ti-ai facut o prietena pe viata din mine.
Te sarut.

Comentarii

Postări populare