Noua mea pictura- "Toscana" - acuarele pe carton

Cum s-a scris in presa, recunosc, eram un pic depresiva. M-a scos din depresie, pe langa alti prieteni, si Gogu, un caricaturist roman care a intrat in Cartea Recordurilor, si care mi-a spus la un eveniment monden de la Hotelul Pullman, cand ii faceam si eu desenul( el fiind obosit dupa "n" caricaturi pe care le facuse), ca am talent la desen. Chestia asta mi s-a mai spus de mica, desenele mele de la 3-4-5 ani erau expus la Buftea - Cetaea Filmului Romanesc-, pe vremea cand mama lucra cu Nicolaescu sau Pitza si pe vremea cand acolo nu era domeniul PRO TV....

Apoi mi-a mai spus, cand eram in clasa 2 sau a 3-a, treaba asta( ca cica as vaea talent), profesoara de desen. Dartrebuia sa plec de la scoala 96 la Tonitza. Dar NU am vrut sa ma rup de colegii mei de la generala ca sa ma transfer.
Regret doar ca in anii astia nu am progresat deloc ptr ca nu am prea desenat. E ca si cu limbile straine. NU poti vrb engleza bine daca timp de 15-20 de ani nu ai vorbit aproape deloc....
Dar dupa postare unui desen, acesta de mai jos, pe facebook, telefonul meu a sunat si o ZANA BUNA mi-a spus ca ma ajuta sa fac o expozitie daca fac pana intr-o luna 30 de picturi. O sa le fac! Dar, din pacate 10 din tablourile mele, fie in ulei sau acuarela, sunt imprastiate prin lume, prin tara...Berceni, Braila, Pisa, etc... Dar o sa ma apuc sa fac alte picturi si, in acelasi timp sa imi perfectionez stilul. Iata aici cea mai noua pictura a mea. Va tin la curent cu treaba asta.
Azi chiar sunt fericita!
:)

Comentarii

Anonim a spus…
salut ioana sa sti ca ai talent la desen ,dar eu stiu pe neagoe gogu celebrul caricaturist este o bucurie ca am caricaturi de la neagoe care mai facut caricaturi la festivalul calaltis mangalia 2003, si sunt onorat ca lam cunoscut pe acest caricaturist .cu respect anca maria din magalia
Ioana Popescu a spus…
Salut Anca Maria! Este foarte talentat Neagoe, il cunosc de mult timp. te pupp! ps. cum mai este vremea pe acolo? mai este marea inghetata?

Postări populare