Vreti Revolutie?! Eeeeee, sa fie Revolutie!


Da, ma' Boc, esti chiar cool! Apari la TV neras de 4 zile, cu un amarat de pulover si cu o camasa trista , cu dungi, (chestie de PR) ; ce puii mei vrei sa arati ?! ca suferi pentru romani?! vrei sa rad sau ce?! Bineee, ok, de maine imi las si eu parul pe picioare sa creasca si ma imbrac de la second hand....Nu ti-o fi rusine? Pitic nesimtit! Zici ca se blocheaza fondurile pulii ptr ca ies romanii ...in strada?! sa moara gibilan?!! De aia bunica mea are de 2 ani pensia mai mica desi a muncit 50 de ani! iar lui mama i-au "uitat" niste fashe in uter niste medici idioti de la Elias? De aia chitaie 70% dintre romani de foame ca romanii "au deranjat" cu mitingurile pe cei din afara?!!! eu zic ca minti. in curand , aici, poze cu lovitura pe care mi-au dat o jandarmii la universit. nu am vrut sa fac publica chestia asta, dar boc ma scoate din sarite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. spune asta un om care v-a votat de 2 ori si care s-a certat cu prietenii lui ptr voi, nesimtitilor!!!!!!!!!!!

Comentarii

Postări populare