Pisica neagra de la Giotto


Femeile sunt precum matzele........ Foarte smechere cand sunt mici, apoi, daca cumva vreun vajgalau le lasa gravide sau macar, ele dezvolta vreo pasiune iesita din comun fata de acel vajgalau - ca sa nu zic obsesie.. - ajung niste piftii...

Revin cu povestea pisicii din clubul Giotto. Ei bine, o cheama Pety. Este bruneta, mignona, sexy, are o coada destul de lunga, ochi verzi si zgarduta rosie cu tinte.
Mrr!
Mda... Cand a venit la club prima data, era un botz mic si negru si abia daca avea pic de demnitate. Acum este deja VIP! Inaninte se furisa, cand prindea ocazia, prin usa deschisa cate 10 secunde de cate vreun client, dar nu a sfarsit niciodata lovita, caci era foarte agera! De ce? Ca sa isi gasesca un camin. O casuta.
Intr-o zi deminitatea ei a picat jos lovita. Lumea radea de ea. "Ha, ha, ha....e indragostita pisica noastra...."
Ei bine, pot sa dau 10000 de exemple de gagici- ma refer nu la matze, ci la fiinte umanoide - care se strofoaca sa isi faca o casa, o stare, au imprumuturi la banci si asa mai departe pentru ce???!!!
Ptr un pularau!

Intr o zi Pety parea altfel...
Nu mai venea sa imi linga tarcand maioneza din palma asa de des, se ingrasase, avea ochii tulburi, si se uita nostalgica la geam... Astepta pe cineva.... Si afara, in fata clubului Giotto, nu era nimeni. Cand venea cate vreun client, pisica se dadea la o parte, usor nervoasa, si apoi isi arunca ochii ei mari galbeni-verzi, in afara strazii... "Miorllll, poate totsui acum vine!!!!"

- Are un gagic. Foarte frumos. Gri, pufos, cred ca e de rasa. Dar vagabondeaza asa...
- Aha! Si ea il asteapta!, dezleg eu misterul fataielilor lui Pety.
- Da, si el vine asa, rar..
- Probabil ca are pe altele... Vreo blonda, vreo roscata...? o tachinez eu pe pisica, care , parca intelgand sensul spuselor mele, se zmuceste din bratele mele si se lipeste cu nasul de geam...

Dar motanul ei gri nu vine... Comandam inca cate ceva, eu si prietenul meu. Chelenritele vin, lumea trece. Clientii vin, clientii pleaca. Pisica doar ramane in aceeasi pozitie cu nasul ei negru lipit de geam, in asteptarea lui "fat frumos gri"...

Intererant. Deci asa e si la animale.
Cred ca mai cunosc, cum am spus, multe cazuri de tipe care au facut imprumuturi la banci, au girat cu masini si case, si-au stresat parintii ca sa ii qaccepte in casa lor sau si-au fortat familia sa ii qajute in vreun fel....numai ca sa fie fericit "motanul". Adica futacul. caruia probabil nici nu i se mai scula.

- Dar motanii pe unde umbla oare cand intarzie acasa?

- Pe cate o streasina.
- Miorl!

Comentarii

Postări populare