La multi ani!!!! 2012!!!!


La multi ani si un an nou superb si mult mai bogat, linistit si plin de iubire tuturor! Multumiri speciale si ganduri multe frumoase celor care au crezut in mine in acest an- mai ales in cadrul campaniilor umanitare incepute de mine sau la care am participat - , se stiu ei(ele) cine sunt, dar, ok, nu ma pot abtine sa nu enumar pe cativa: Baby meu, mama, fratiorii mei din SUA: Razvan si Ileana, Sonia Trifan & Lucian, Carmen Plesea, Catalin Lungu & Mariana Moculescu, Dan Capatos, Leo de la Strehaia, Dan Puiu, Vali 1 si Vali 2 - stilistii cei mai tari din oras!, fetele de la machiaj de la Capatos, Virgil Hritcu, Daniel Onoriu, Claudiu de la Giotto, Bogdan Pavelescu, Monica Saftoiu, Alessandro, Catalin Rusu, echipa Kanal D, Laura Cordun, Cristi Sandulescu, Cristi Pantea, Florina, Olimpia & Florin, Vasi si Nicusor etc etc etc ... si imi cer scuze celora pe care i-am omis din lipsa de timp si spatiu...... toti sunt niste oameni exceptionali pe care ii iubesc enorm! ..........

Am avut un an ciudat, dar plinnnnnnnn de iubire si tandrete. Cred ca asta e cel mai important lucru: iubirea! Sa speram ca in anul 2012 o sa ne fie la toti de 1000 de ori mai bine pe toate planurile! va pupicesc mult pe toti...ps. inca nu stiu cum o sa ma imbrac de Revelion :D - baby stia de 2 zile cu ce se va imbraca el, deh, barbatii!, intotdeauna mai inteligenti!.... - dar stiu ca o sa facem Revelionul in barul Giotto din Tei. :P unde va exista si o tombola! :P va pup! ne vedem in 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Comentarii

Postări populare