Nimic despre "Ioana Popescu"


N-am luat VIVA (si nici n-o iau deobicei) dar m-au sunat nu stiu cate persoane sa imi spuna ca am pozat acolo. Pe coperta! Apoi am citit pe un blog glossy, mai precis, www.glossymagazine.ro, care era ideea (iar acum osa citesc de pe site-ul cu pricina, apoi o sa imi expun si punctul meu de vedere)....

Adina Scurtu(GlossyMagazine): "Andreea Raicu a pozat goala pentru coperta editiei din noiembrie a revistei VIVA.

Cover-shootul in ansamblu este un “tribut” adus Ioanei Popescu.

In traduce libera:
Ioana Popescu este in acest moment unul dintre cele mai cunoscute si recognoscibile branduri din Romania, iar imaginea ei este una dintre cele care vand cel mai bine presa tabloida de la noi.

Sigur ca VIVA nu putea sa o puna pe Ioana Popescu pe coperta, pentru ca imaginea ei contravine politicii editoriale a revistei. Astfel, publicatia a facut un artificiu: a pozat-o pe Andreea Raicu in chip de Ioana Popescu.

Ca titlu de coperta, VIVA a folosit expresia “Adevarul Gol -Golut” [The Naked Truth], una dintre cele mai utilizate expresii-cheie de catre revistele pop culture"


Postarea mea de azi de pe facebook: "gandind la rece... eu inteleg sa parodiezi pe cineva care ti-a facut ceva rau, a facut misto de tine sau ti-a luat iubitul, sa zicem... Dar eu nu i-am facut andreei raicu nimik din toate astea! si nici sefei de la VIVa, cristina stanciulescu. dar, ma rog, ma amuza faptul ca am devenit o persoana publica in care se deghizeaza o DIVA ca raicu ca sa isi vanda revista. De altfel, e ca si un cadou ptr ...mine, ptr ca a facut-o fix in editia din noiembrie - de ziua mea... (apropo, pe 5 va aduc aminte ca e ziua mea si sa veniti la party intr-un local de pe MARIA ROSETTI 24, mai exact pe 4 noiembrie la ora 23.00!!!) Draga Cristina Stanciulescu, ai zis la turcescu in emsiiune(fostul meu prof) ca urasti mondenul, scandalurile din show-biz, ca nu te uiti la Capatos si la alte emisiuni, cum ai spus tu?..."oribile", dar in schimb o pui pe raicu sa se deghizeze in mine... ca sa va vindeti revista... ce sa zic...ati auzit de fariseism? ati auzit de notiunea de boolshit? Eu cred ca sunteti fake...Dar mai cred ca asta va fi un numar foarte bine vandut al revistei, fatza de altele in care Ioana Popescu nu apare nici macar copiata de cineva pe undeva... "

Mai multe gasiti pe acest link: http://www.glossymagazine.ro/glossy-hq-photo-gallery-of-the-day/viva-cover-shoot-noiembrie-2011-andreea-raicu-goala-tribut-adus-ioanei-popescu-adevarul-gol-golut/comment-page-1#comment-48788

Comentarii

Postări populare