Adio carcotasule.Bun venit printre noi, puscariasule.



Totul este frumos, multumesc lui Dumnezeu, in viata mea. Ma rog si ii multumesc Celui de Sus, si acum. Pacat ca altii sufera. NU pot sa zic ca sunt prietena cu Huidu, dar , prin virtutea meseriei ele, de jurnalista, si ulterior, ptr ca am "indraznit" sa devin persoana publica, logic ca si Carcotasii, cu care initial fusesem amica, au devenit rautaciosi cu mine.
Incerc sa ma pun in locul lui Huidu si mi se sfasie inima. Logic,n-a vrut safaca nimic rau. Doar a fost inconstient. Si eu am dat dovada de-a lungul vietii de dovezi de inconstienta, dar rau mi-am facut mie, nu altora. Am avut atata decenta.
NU judec, nu e frumos sajudeci. Dar spun doar atat: lumea parca e o haita de hiene. Cel putin in Romania. Nu zic ca celora care fac rau nu merita sa li se intample asta. Daca nu ar fi asa, toata lumea ar accidenta fara limita, fara numar, fara constiinta si nu ar avea nimic pe lume vreo logica si vreo credinta.
Acum insa simt ce se va intampla. Huidu nu va rezista psihic acestui scandal.Nu cred ca lumea il va ierta. Se va retrage. Si va pierde bani. Se va pierde pe el insusi si isi va pierde familia.
Din pacate.
Desi dezaprov ce ai facut, te sustin, si daca vreodata o sa ai nevoie de mine, asa cum ai avut de multe ori in emsiiunea ta, facand oarecum misto de mine, te voi ajuta.

Comentarii

Postări populare