Jurnal cu topuri de toamna (Partea 1)


11 septembrie 2011

Incepand de astazi, 11 septembrie, o zi nefericita pentru multi, o sa tin un jurnal de toamna, pe blogul meu. Cum stiu ca este un blog cat de cat urmarit, astept de la voi nu numai injuraturi sau complimente, dar si chestii constructive, cum ar fi, sfaturi, sugestii (de exemplu unde sa ma duc sa pap sa u beau ceva prin oras, ce sa pozez, ce sa vizitez, despre ce sa scriu, cu ce sa ma imbrac, ce model de bijuterii sa mai reez, ce roman sa mai scriu etc) si evident, poze cu voi.
Sa revin, si anume, la mine.
Apropo de roman, de 2 ani eram oarecum vaduvita de ideea ca romanul meu creeat in Italia in iarna si primavara 2009- 2010 s-a dus pe apa Sambetei, sau poate pe apa raului Arno. Din fericire, intr-o frumoasa zi de iulie spre august 2011, in care in curatam stik-urile de poze inutile, am gasit "Romanul pierdut". Asta pot sa spun ca este una din realizarile mele pe aceasta vara.

O sa fac minininirezumat despre vara asta spunand ca: am fost inconjurata de oameni dragi desi putini, am vazut un catralion de filme, mi-am ucis DVD-ul(unii spun ca el innebunise din cauza mea- adica DVD ul, alti spun ca bausem o gura in plus de tequila...), am creeat vreo 40 de bijuterii (unele din ele se unduiesc fericite la gatul catorva prietene de ale ele, vedete in acelasi timp)(si le multumesc ptr asta), mi-am scos extensiile (da, a fost greu, dar uite, parul meu isi revine incet incet, si in curand va incepe sa alerge zglobiu pe ici si pe colo in cautare de senzational), aa, sa nu uit, foarte important: am gatit vreo 100 de feluri de mancare (multe din poze sunt pe FB)( o sa le pun si pe aici daca tineti mortis), si nu in ultimul rand, sa conchid apoteotic, am spalat de vreo 3 ori aragazul! Pentru cine a facut treaba asta macar o data in viata, astept sincere si calde felicitari. Serios.
Nu ma mai lungesc cu vorba, nu de alta, dar nu este bine sa aflati prea multe chestii deodata despre mine, ca poate va zapacesc, si o sa termin, cum de altfel intentionez sa fac in tot acest jurnal de vara pe care il voi tine sus si tare, aicishea pe blogu' meu(na! sac!)cu cate un top.
Caci am observat ca lumea este foarte interesata de aceasta latura a mea, de a face topuri, si cum sunt foarte citite, de ce sa le public, sarmanele, in reviste sau cine mai stie unde, ci o sa le dau nastere chiar aici,mai sus sau mai jos, depinde cum va uitati.

Pentru ca este 11 septembrie (inca), o sa fac un top al celor mai veridice dar si celor mai , aparent, reale, teorii, despre ziua de 11 septembrie. Sincer as fi vrut sa fac un top al filmelor pe care le ador, dar mi se pare mai potrivit topul de care v-am spus prima data.
Ca sa nu uitati ceva, cu lucrez de vreo....de multi ani, din 1997 in presa, si cum am o parte din rude in SUA, sper sa il luati cat se poate de in serios. Ma refer la acest top.
Enjoy!

1. - Atacurile din 11 septembrie 2001 au fost gândite şi organizate de serviciile secrete americane.
2. - Osama bin Laden n-a avut nimic de-a face cu atentatele.
- Turnurile Gemene NU s-au prăbuşit nu din cauza acelor avioane, ci din cauza unor explozii controlate.
3. - 99% din de angajaţii evrei din Turnurile Gemene au lipsit de la serviciu pe 11 septembrie.
4. - Totul ar fi fost planificat pentru ca "Imperiul Petrolului" sa decada in timp ce Imperiul "Regelui Euro" sa creasca.
5. - Criza (din SUA, care ulterior a cuprins tot globul) era la inceput (dar se stia la nivel inalt acest lucru), acesta ar fi fost un motiv pentru ca americanii sa treaca mai usor prin una din cele mai grele caderi ale bursei din ultimii 60-70 de ani.

Comentarii

Postări populare