Jurnal 12 septembrie 2011



Buna seara. Azi s-au tot intamplat diferite lucruri: am fost sfatuita de prietena mea Laura Mutu cum sa fac o placinta cu branza si carne, mama mea a aflat ca se va opera, mi-am reparat DVD-ul si acum ma pot uita la ce filmele mele preferate, am stabilit o relatie de prietenie cu doua vecine de la etajele 6 si 10... etc.

Tot azi, din pacate, a murit unul din actorii mei preferati. Azi noapate, mai precis, a murit unul din actorii mei preferati, care il juca pe Spartacus din celebra serie de la HBO, Andy Whitfield, eroul din seria “Spartacus: Blood and Sand”. El a murit duminica in Sydney, la varsta de 39 de ani, la 18 luni dupa ce a fost diagnosticat cu limfom non-Hodgkin.
De aceea va zic mereu tuturor: traiti-va fratilor viata, iubiti cat puteti de mult, caci cine stie , maine cine stie ce dracului se poate intapla, si toata imparatia voastra, fie ca ar costa 10.000 de euro, fie ca poate costa 100.0000.000 de euro se va duce dracului.
Noi credem ca suntem nemuritori. De ceva timp, mai ales retarzii de Dorobanti au asta in cap. ei bine nu e deloc asa. Ideea e ca sa stii ca ai langa tine pe cine iubesti care sa te stranga de mana si sa iti dea ultimul sarut in caz ca, Doamne fereste, ceva se va intampla.......
(Acum, azi adica, nu voi face niciun top.)

Comentarii

Postări populare