15 sept - top mancaruri (sau alte produse culinare) facute de mine

15 sept 2011- top mancaruri facute de mine

In ultimele luni am descoperit ca bucataria nu este ceea ce pare a fi... Este un pic mai complicat decat credeam eu. Am postat aici, dintre cele cateva zeci , spre suta , de mancaruri pe care am incercat sa le fac, cele care mi s-au parut mie ca sunt ok, si ca aspect si ca gust.
Enjoy!
ps. daca vreti retele, scrieti mi si o sa vi le trimit!

1. Pizza a la Ioana


2. Sarmalute cu afumatura


3. Salau marinat


4. Salata de vinete cu piure (si carnati)


5. Paste cu sunca si parmezan


6. Ulei picant de salata a la Ioana


7. Ficatei cu piure


8. Salata de boeuf la Ioana :)


9. costite de porc cu ciuperci si soric


10. Salata de paste cu oua si hering afumat

Comentarii

Postări populare