Top 1 - fotbalisti inselati -Enacheasca, runda 2!!!



In poza de mai sus, Enacheasca cu amica ei de spritz-uri nocturne, Ioana Nutz(nevasta viitoare a lui Tamas) si cu amicul meu Corvin, invitate de mine la RADIO LYNX acum vreo 2 ani cand realizam o minunata emisiune de radio, la care s-au bagat sa vina muuuuulte vedete. Si chiar le multumesc pe aceasta cale!

Oricum, am spus ca o sa revin cu amanunte asupra pozei de mai jos (ma refer la cea cu fosta iubita a lui Pulhac si domnul cu burta), si iaca ma tzin de cuvant! :) prevad ca o sa fie o vara ( ma rog, deja sfarsit de vara) interesanta!!)))

Ieri madam ex-Pulhac m-a sunat si o sa reproduc mai jos ce mi-a susurat ea la telefon.
Pana atunci sa explic. Mereu am spus, niciodata nu am tinut cont in articolele mele de prietenii (recte, amicitii). Daca aflam informatii TARI, chiar si despre prietenii sau iubitii mei - vedete , evdient - , mereu le-am publicat. Asa este si cazul de fata. Poate unele din pers despre care am scris, chiar recent, aici, imi sunt bune prietene, sau au fost :)) - dar nu m-a interesat chestia asta, cata vreme am avut INFORMATIA...asa trebuie sa faca un adevarat ziarist. Cel putin, asa am invatat eu la Facultate.
Sa revin la Enacheasca!

Alexandra este, pana la urma, o doamna. Si orice doamna are dreptul la a "second oppinion". Iata declaratie ei de ieri:
"Nu am avut o relatie sexuala cu Iustin (baiatul din poza n.r.). Eram la ziua Elenei Gheorghe, unde cred ca erai si tu, acum mai multi ani. NU stiu cine si cum a facut poza, dar Cristi (Pulhac n.r.)ii stia pe toti amicii de acolo de la party si inclusiv pe Iustin. Nu am fost cu el (Iustin)!"

Comentarii

Postări populare