Secretul "burghiului" lui Mirco si strafundurile lu' Zavo




Recunosc ca am citit inmarmurita relatarea preferatei mele (in materie de femei din televiziune, ea este clar printre preferatele mele!),Oana Zavoranu, de fapt cele vreo 5 relatari, despre acelasi personaj, Mirco. Maschio Mirco. Om de afaceri italian. Ambasador a nu stiu ce, posibil viitor consul, muncitor in agricultura si, in timpul liber, amant de femei blonde romance(in preponderenta) din show biz.
Prima povestire a Oanei, de prin Cancan sau Libertatea, parea o poveste superba de amor, o idila speciala intre doua lumi, una plina de exotism si nebunie (in sensul bun al cuvantului!) a Oanei Zavoranu si alta, plina de parfumuri scumpe, geci de piele, masini italienesti, parmezan, paste carbonara sau gnochi. O lume minunata a dragostei dintre doi protagonisti nebuni si frumosi ai marilor orase - Bucuresti, Romania si Campodasergo, Italia.
:)
Dar, soc!:(
Uf, cel mai rau mi-a parut ca am avut deziluzia ca, a doua zi, sa citesc, din nou, in presa ca asa zisa superba idila de fapt nu a existat - cel putin asa declara unul din cei doi protagonisti, surprinzator, nu fata, ci barbatul!, iar ea (Oana) spunea ca, de fapt, a fost, dar a fost doar o idila scurta, neplacuta si nesatisfactoare.

Mai tarziu, adica zilele urmatoare, am citit detlii - foarte interesante, de altfel! :D , pe care nici Cristina Rus, Bianca Dragusanu, Cristina regina R&B sau alte doamne care si-au impartit cearsaful cu Mirco si care, se zice, au primit de la macaronar daruri scumpe, s-au ferit sa le dea pe gura... Cum ca el ar avea-o "mica, neputicioasa" dar ca in schimb ar avea "burta", ca e "moale, dolofan, batran, lent si depresiv". (Ca multi dintre italieni, as putea sa zic eu, dar nu zic...)

Azi insa am fost si mai socata! Oana mi-a atins o coarda sensibila a sufletului meu vorbind despre faptul ca "a fost aproape un viol!". Si eu, cum s-a scris acum vreo vreo jumatate de an, era sa patesc asa ceva!!! Si cu toate ca in ceea ce ma priveste, tipul in cauza nu era nici "dolofan, cu burta, batran, cu puta mica si neputincioasa", nu am patit rusinea! Nu de alta am muschi si nu de alta Pamela (de Romanai) s-a speriat si a fugit cand am provocat o la duel! Hm!
Sa revin.

Acum sunt in masura sa trag cateva concluzii de pe urma experientelor mele cat si sa dau un verdict povestii Oanei.
Asadar,

1. ori Oana nu vede bine de aproape (si mama la varsta ei a inceput sa poarte ochelari de aproape!), asadar, "macaroana" lui Mirco poate nu era chiar asa de mica si pleostita,

2. ori Oana le compara pe toate cu a lui Pepe, care se zice, ar fi foaaaaaarte dotat,

3. ori "cuiul" lui Mirco a fost precum o dinamita cand a atins pantecul infierbatat al Oanei, incat s-a facut din piftie, burghiu, si a percutat ca o adevarat racheta inspre strafundurile fiintei lu' Zavo!!! Iuhuuuuuuu!

Dar. Orice ar fi si oricum ar sta lucurile, tin sa precizez ca eu, mai ales in urma cestui articol care imi rascoleste si mie amintirile (neplacute, evient!!) empatizez si mai mult cu Oana zavoranu care nu numai ca a avut parte de un iatalian depresiv si cu burta si cu o putza mica, dar a mai fost si aproape violata! :(

ps.

4.Cand sa fiu la un pas sa public postarea, o idee Sherloch Holmesiana mi-a venit! Daca de fapt "putza" lu' Mirco era un deget?!! Si atunci, care dintre ele?!
Hm...

Comentarii

Postări populare