Ia sa mai platim taximetristrii si in moneda!



Hm, cred ca as putea sa imi iau o vila mai mica cu cati bani am dat eu bacsis (tips) de-a lungul anilor. NU vreau sa ma enervez, asa ca mai bine nu ma gandesc la asta. Sau ma gandesc asa: mi-am luat o vila dar ca era din lemn, si intr-o noapte a ars. Norocccc e ca nu eram eu acolo! Eu eram la pescuit in Elvetia!:)
Asa ma simt mai bine:)

Sa revin.
Imi place sa dau bacsis, si nu ma uit la bani. Cata vreme omul din fata mea este politicos, respectuos (caci pana la urma, tu dai banul, nu el, iar cand vezi bonul fiscal, tu poti decide, daca ii lasi spaga sau nu, pentru serviciile prestate).

Oricum orice om care iti ofera servicii , de fapt nu o face gratis, ci presteaza pe banii tai, ai nostrii, ai cumparatorilor, dar daca, sa zicem, ca sunt niste servicii uluitoare(sa citez un prieten.. :) , ei, sa zicem ca ii las si eu ceva!

Dragii mei, dar cand drumul cu taxiul pana acasa, si ratacit pe deasupra, adica ocolit de nu te vezi, te costa 11 lei (daca ma lasa unde trebuia erau vreo 9 roni) , si tu ii dai, cu buna credinta 20 de roni ca sa iti dea restul, cat o fi, dar sa nu fie chiar la misto... si omul se scormoneste si iti zice... ca nu are rest, atunci ce faci?!
Unii dintre noi ar pleca, uitandu-se bine la indicativ si ar face plangere la compania respectiva. Altii s-ar certa cu taximetristul. Altii ar lasa banii si ar uita rapid "incidentul".
Dar cum cunosc multe persoane publice, am vazut in nenumarate randuri vedete de calibru care opresc in fata vilei personale dar care lasa banii ficsi taximetristului, si atunci ce mi-am zis:
Ia stai asa ca nu-i asa.
I-am zis sa imi dea una din sute inapoi, ca am gasit marunt. Omul, vadit enervat ca nu si-a gasit proasta, mi-a dat una din sute inapoi, apoi eu i-am inmanat 3,5 roni (adica erau si bani de bacsis acolo!)dar, in moneda.
Omul initial nu i-a vrut, si a dat din cap extrem de suparat si SCARBIT, dar eu i-am zis:
"Dar ce au banii astia? NU sunt buni? NU poti sa cumperi o paine cu ei?!"
Omul a marait si i-a luat.
Eu am plecat , dar omul inca nu ma "iertase" si a demarat in tromba.
Am insa si eu o intrebare. DE ce in strainatate taximetristii iti dau pana la ultimul rest iar in Romania daca nu iti chemi compania favorita( la mine e Apolodor) , te fac de bani si unii sunt sunt si obraznici, hotzi si nesimtiti?!

Astept comentarii si exemple, caci vreau sa fac mare tam tam pe chestia asta!

(Sa lumuresc ceva. Eu merg 99% cu taxiul. De aceea m-am decis sa scriu astea. Sunt in masura sa scriu un tratat despre taximetristii din Romania!)

Comentarii

Postări populare