Top gagici misto din show biz

Un baiat de la un ziar ( nu o sa ii dau numele ca sa nu ii fac reclama, nu de alta, dar este totusi concurentza)m-a intrebat in wkd ce fete din shoe biz imi plac f mult. NU stiam ce sa ii raspund, asa ca mi-a sugerat sa ma gandesc ca as fi pe invers ca sa ii pot da totusi un raspuns.... Recunosc, am facut o de vreo 2 ori cu fete, dar abia atunci mi-am dat seama ca NU POT FI PE INVERS! Nu i-am dat un raspuns pe moment, in schimb am postat pe blogul meu acum lista celor mai sexy, dupa parerea mea, fete din show biz. (Ordinea este aleatorie)

1. Daniela Crudu
2. Laurette
3. Cosmina Pasarin
4. Sonia Trifan
5. Adelina Pestritu
6. Nidia Moculescu
7. Lili Sandu
8. Moni Columbeanu
9. Simona Patruleasa
10. Oana Zavoranu


(Poate altadata o sa fac si un top al celor mai neplacute prezente feminine de pe la TV.)

Comentarii

Postări populare