Cum sa analizezi un cacat

De multe ori mi-am pus intrebarea... : Oamenii spun vreodata adevarul? Cand te mint oare? cand iti spun ca te iubesc si nu pot trai fara tine sau cand auzi, pest eceva timp, ca te barfesc in fel si chip si, mai rau, conform cazului pe care il voi relata mai jos, dupa ce ai stat cu ei doi ani in acelasi pat, te jignesc pentru a profita de pe urma imaginii tale?! Pentru ca dupa ce am avut o discutie cu cineva care a vorbit cu Paul, am aflat ca a scris editorialul pe care il voi posta si eu mai jos, pentru a profita de pe urma imaginii mele. Trist.

Este vorba despre unul dintre fostii mei prieteni, fost ziarist la Jurnalul, Gardianul, fost PR la Steaua si Urziceni, mai nou s-a intors la prima profesie, presa, si scrie pe un site necunoscut.
Dar sa nu mai pierd vremea. Iata ce scria paulica despre mine anul acesta in primavara, iar mai jos veti vedea ce cuvinte frumoase(paul, stai linistit, am mii de e meiluri si smsuri de pe vremea aia, nu doar asta!) imi scria pe vremea cand eram impreuna, prin 2004, si se milogea de mine sa ii fac un masaj. Am stat vreo 6 luni sa ma gandesc daca sa ii fac reclama citandu -l sau , mai bine zis, citandu-i jegul de pseudoeditorial. Cum am auzit ca vrea sa ma cheme mai nou intr-o emisiune de a lui, am zis ca inainte de a veni, sa ii reimprospatez memoria cu niste e mailuri dulci, de pe vremuri...

Ca sa intelegeti ceva, omul asta de care isi bateau joc multi jucatori, desi el ii apara cum putea prin articolele facute de el in pat, si nu prin cantonamente ori la meciuri, m-a atacat pe mine, femeia pe care a spus in nenumarate randuri ca o iubea (chiar si la ziua lui Marius Kalmar de acum un an - in iunie -, cand de fatza au fost Chivu, Adelina Chivu, Gradinescu, Julia -essenza, Bogdan Jianu, Carmen Trandafir, Iantu etc).

Sa revin. Acest libarc, acest vierme, acest "....", acest individ pe care l-am imprumtat de bani - ca pe multi pulifrici din viata mea !!!(prostia mea, recunosc)- , a avut tupeul sa ma numeasca "libarca"... TRist dar adevarat.
Sper ca cei care ii dati o paine "jurnalistului" Paul Andone (nu are legatura cu reputatul Ioan Andone, doar se foloseste de numele lui) sa se sesizeze. caci am muuuuuuuuuuuulte de povestit. Sau de pus pe blog. Vom vedea!:)






(ps. pentru cine si-a pus intrebarea cine este cacatul din titu, ei bine acesta se numeste Paul Adrian Andone si locuieste pe Avrig 9-19 etaj 2.)


editorialul lui paul


“Cum să violezi o libarcă ...
De Paul Andone
Brandan e acuzat de viol... De către o libarcă, al cărei nume nu are rost să îl amintim, e un sport naţional să îţi faci imagine pe spatele naivilor fotbalişti.
A nu se crede că urmatoarele rânduri se vor o pledoarie în favoarea fotbaliştilor, ştim cu toţii că nu sunt uşi de biserică. Sunt oameni ca şi noi, unii s-au mai maturizat, alţii probabil că nu o vor face niciodată, vezi Briliantu’, vezi Printzu’, vezi Dodel, cu toţii am făcut greşeli în viaţă. Doar că ale lor sunt prezentate prompt de tabloidele de scandal şi emisiunile de profil, din ce în ce mai multe.
Asta vrea poporul, asta i se oferă. Circ, foarte mult circ. De pâine s-a uitat demult. Bombe sexy cu trăsături centuriste, gureşoaie peste gureşoaie, bienci cu camera video în decolteu. Foamea e mare şi multe fete şi-au propus să devină vedete cu orice preţ, vânzându-şi sufletul tabloidelor şi show-urilor păcătoase. Iar fotbalistul român e drumul cel mai scurt şi mai sigur pentru ele. Reţeta e simplă. Îţi asociezi numele şi imaginea cu cea a unui fotbalist, iar audienţa e asigurată. Turul emisiunilor cu tematică, interviuri în ziarele de profil, inevitabilele pictoriale incendiare. Cota libărcilor creşte, gurile rele spun că şi tariful. Fetele sunt pe profit. În goana după senzaţional, s-a pierdut orice limită, ratingul, traficul pe net şi tirajul calcă tot în picioare.
Poate şi de aceea reacţia conducerii Stelei de a impune silenzio stampa pare neobişnuită chiar şi pentru eroul de la Sevilla, ale cărui valori au rămas poate nealterate. Răspunsul managerului general, MM Stoica, precum şi solidaritatea steliştilor cu colegul lor argentinian, anunţată într-un comunicat sec sunt semne de normalitate şi au apărut atunci când un cotidian care se pretinde a fi de sport a preluat ştirea „incendiară” dintr-o revistă mai mult decât îndoielnică. Să joace libărcile, să vină la zona mixtă, la conferinţele de presă.
Mai lăsati-ne odată în pace cu dejecţiile astea ale societăţii! Ar fi enigme medicale şi pentru Gheorghe Marinescu.

Comentarii

stavri a spus…
cred ca mai bine il ignorai. l-ai bagat in seama asa ca acum poate recidiva. urat din partea lui, ca ziarist, dar si mai urat ca barbat.

Postări populare