NU MAI IMI SPUNETI SA VA IAU POZELE DE PE FACEBOOK, DRAGI VEDETE! POZELE DE PE FACEBOOK SUNT FFF MICI! hello!

Astazi am zis ca nu mai rezist psihic. Ok, sunt o persoana haioasa, de gasca, draguta, amabila.... Dar sunt scorpion. Si inca unul extrem de veninos cand ma apuca. Cand ma apuca damblaua si realizez ca sunt eu luata de nebuna sau proasta cand maagit pentru interesul alctuiva si acel altcineva, evident VIP, nu intelege.

Deci acesta este un comunicat de presa pentru toate VIP urile prietene cu mine pe facebook... Ok, facebook ul e dragut, haios, scrii cacaturi si citate si noi, ziaristii, le mai redam si noi prin presa, ca sa va facem PR moca... ok, mai departe, vedem poze cu voi in diferite ipostaze, postate de voi, evident, care de care mai aranjate si mai nebunatice, caci stiu cum e, si eu fac la fel... si le mai postam, tot ca sa va facem oarecum reclama... dar cand e nevoie de POZA DE COPERTA sau POZA DE MAIN( main, adica deschiderea de pagina) TREBE' O POZA MARE, NU DE PE FACEBOOK!!!!!!!!!
(pozele de pe facebook, atunci cand sunt paginate, apar in revista f.f. mici, de dimensiunea unui timbru, iar daca tragi de ele devin neclare. e destul de clar?!!???!!!???!!)

cred ca am auzit sute de vedete de a lungul anilor carora a trebuit sa le explic in termeni populari, caci termenii tehnici ii depaseau, de cetrebuie sa imi trimita o poza pe email, si nu sa le iau eu de pe facebook!nu nominalizez, dar deja e prea mult.azi redactam un concurs de 2 pagini si patronul respectiv ma ghideaza spre facebook! deja nu mai pot , de aia am scris aici.

PE SCURT: TRIMITE POZE MARI CU VOI PE EMAIL- DACA AVETI CUM SI DACA STITI CUM SE FOLOSESTE E MAILUL!!!!, SAU FACE TI VA UN SITE PROFESIONIST DE UNDE SA LUAM NOI POZELE.
FACEBOOK UL ESTE GRATIS!!!!! SI CA ORICE LUCRU GRATIS, NIMIK BUN NU E GRATIS!!!
NU ESTE CA SA LUAM NOI, PRESA, POZE CARE SA FIE PENTRU COPERTA DE ACOLO! ATI PRICEPUT MACAR ACUM???!!!!

Comentarii

Postări populare