Ingerasul lui Borcea

Parca ieri ma iubeam cu foc cu Paul Andone prin redactie la Gardianul. E pe dracu', ieri!:))) Se intampla prin 2003-2004.
Intre timp eu am scris anumite lucruri despre fotbalistii (care il invitau pe el la bauta) iar el de suparare ca de acum vreun an si ceva i-am zis raspicat: “gata nu ma mai suna la 1.00 noaptea sa te milogesti ca sa ne vedem, dobitocule!”, m-a numit “libarca” pe un site necunoscut(sper ca acum sa nu devina cunoscut, desi, sincer, la cat de prost scrie acum el, cred ca asta nu se va intampla…:(

Oricum, sper ca ati priceput! Scopul lui Pulika, pardon Paulika este....??
Isi dorea si a spus asta explicit unor colegi de a mei de presa, ca va va ataca ca sa il atac si eu si ca sa se faca cunoscut! Cat de trist!

Dar ce legatura au toate astea cu Borcea si mai presus de toate cu ingerasul lui Borcea?

Ei bine, incerc sa calculez: 2011-7, mai sa fie, fac…2004! Oppps! Fix cei 7 ani de fiere, dupa cum spune Cristian, petrecuti in lanturile teribile ale insuratorii!(Doamne, cat tupeu pot sa aiba barbatii astia… noi daca inselam o data suntem numite curve, ei daca inseala de ‘jde mii de ori – nummai eu ii stiu 5 modele amante!!! – sunt jmecheri si se impauneaza peste tot)
Exact in 2004 ma iubeam eu cel mai abitir cu Paul. Aveam insa o problema cu el: nu ma lua la botezurile si nuntile fotbalistilor si managerilor de fotbal unde el se ducea fara numar, fara numar. Sincer, sufeream din cauza asta din doua motive. Unu’ ca mie imi plac parangheliile de nu mai pot; doi: ca acolo vezi cele mai smechere subiecte. Sincer, as fi putut sa ajung la unul din botezurile lui Borcea si fara Paul, dar cum sunt o fire lenesa, si nu intzep cu acul meu de scorpion, decat dupa ce neuronul meu plictisit ma trage de par nervos, si imi spune: “Faaa, esti proasta? De ce nu actionezi?”, n-am facut-o…

Cat despre ingeras; ca sa ma impace ca nu m-a dus la botez, Paulica al meu s-a gandit sa imi dea un ingeras de portelan sau nu mai stiu din ce era facut, un cadou primit la botez de la Borcea.
Cred ca mai am si acum acasa la mama ingerasul. O fi prin debara.
Revenind insa la Borcea.
Cum e si viata asta?! Cu cateva luni inainte de paranghelie, el o intalneste pe dragostea vietii lui, Alina, ii jura iubire vesnica si dupa cum se vede, si-a respectat promisiunea, apoi se duce sa isi boteze copilul si sa mai puna de unu’.

Sa mai crezi in nunti, botezuri, ingerasi si barbati!

Comentarii

Unknown a spus…
Zderanta aia de Borcea ... nu? :))

Postări populare