Saptamana trecuta si saptamana asta, doar la Prima TV


Ioana Popescu: “Stiu sa fac peste o mie de feluri de mancare”

“Daca vrei cu adevarat ceva, tot universul comploteaza ca acel ceva sa fie al tau” - aceasta este deviza Ioanei Popescu.
Iubeste pisicile, nu poate trai fara presa scrisa si televiziune, ii place sa cante si sa picteze, iar atunci cand este stresata, se uita la un film cu Marilyn Monroe.
“Cand eram mica, mancam si un borcan de dulceata pe zi. Prima data am facut un cozonac, la 12 ani”, povesteste Ioana. “Imi place sa gatesc, dar nu am timp. Stiu sa fac peste o mie de feluri de mancare si nu ma iau niciodata dupa retete. Ador ciorba de burta cu ardei iute!”
“Cel mai bun vin din lume se bea la tara, la mine, la Odobesti. Imi place sa cumpar din tari straine tot felul de mirodenii, insa preferatul meu ramane busuiocul”
Ioana spune ca sampania, lumanarile, capsunile si tacamurile “de fite” nu trebuie sa lipseasca de la cina pregatita de o gazda care se respecta.
Pe Ioana Popescu o puteti vedea gatind pe 17 aprilie, la ora 19:30, la “Cireasa de pe tort”, la Prima TV.

Comentarii

xxl a spus…
Hai ca ai fost tare. Invitatele au supravietuit? Horia era cat pe ce sa lesine :D

Postări populare